Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Teď je postup takový, že se potřebujete spojit s technickou podporou, která nakonec řekne, zda je možné ho připojit nebo ne.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Zatím díky za informace pánové. Vyzkouším a dám vědět. Odpověď na tu první část dotazu (tarif) někdo tušíte?

  • Start
  • -
  • Základní
  • -
  • Praha 2
Odesláno

Určitě ten nový modem v tom nebude hrát žádnou roli.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@pm.nejspis Vas budou nutit k deaktivaci cele sluzby vcetne TV a nasledne nove aktivaci s timto modemem.

  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
Odesláno

Mám za sebou hodinový telefonát na VF. Slečna na helpdesku lehce natvrdlá (nebo možná navedená), ale nakonec jsem se na technickou probojoval a tam už to bylo ok  i když růžově to moc nevypadá.  Podle vyjádření technika bude záležet na tom, jestli zařízeni nebylo registrované už někde jinde, což nevím. Je určitě nepoužité, bylo factory sealed, ale v krabici byla kartička Synvia, takže ... Je eventuelní registrace u jiného operátora v EU reálný problém, nebo spíš úhybný manévr VF? Ví někdo?

  • Start
  • -
  • Základní
  • -
  • Praha 2
Odesláno

A na co se vlastně čeká? 

Aktuální modem vrátit třeba kurýrem a od novýho jim nahlásit MAC a tu oni zkusí registovat v systému a hned se ví - funguje/nefunguje? 

Nebo na co další čekání a nerealizování dalších kroků? 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Mělo by to vadit pouze v rámci Vodafone. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 20 minutami, Technikus napsal:

A na co se vlastně čeká? 

Aktuální modem vrátit třeba kurýrem a od novýho jim nahlásit MAC a tu oni zkusí registovat v systému a hned se ví - funguje/nefunguje? 

Nebo na co další čekání a nerealizování dalších kroků? 

Trochu mě znervózňuje rada technika poslat vyfocený štítek modemu na poradime@vodafone.cz , což je tipuju černá díra a trochu to zavání zdržováním. Očekával bych nějaký specifičtější kontakt, ale třeba jsem jen zbytečně podezřívavý.

  • Start
  • -
  • Základní
  • -
  • Praha 2
Odesláno

Osobně bych se na to vybodl a vzal modem od Vodafone. Nepřetržitá záruka po dobu využívání služby a o nic se netřeba starat. U vlastního zařízení možná dobrý, ale jenom do doby, dokud nezačnou problémy. A jestli ten vlastní modem dokonce rovnou chcípne, tak smůla a člověk bez netu.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

To já mu aspoň trošku držím palce a třeba to tady konečně někdo rozlouskne. 

Jen by teda mohl mít Vodafone na svých stránkách postup pro variantu - chci i přes veškerá úskalí a eventuální problémy připojit BYOD modem do sítě, a co je pro to udělat od A do Z. 

Netuším, k čemu bude štítek, když už teď @pm. značku, model, eventuálně verzi firmware, MAC adresu apod. To vše snad mohlo i stačit po telefonu, tam se to mohlo zadat do systému a jen prohodit modemy a pojede nebo ne, ne? A pak ten v pronájmu eventuálně vrátit. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community