Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Teď je postup takový, že se potřebujete spojit s technickou podporou, která nakonec řekne, zda je možné ho připojit nebo ne.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Zatím díky za informace pánové. Vyzkouším a dám vědět. Odpověď na tu první část dotazu (tarif) někdo tušíte?

  • Start
  • -
  • Základní
  • -
  • Praha 2
Odesláno

@pm.nejspis Vas budou nutit k deaktivaci cele sluzby vcetne TV a nasledne nove aktivaci s timto modemem.

  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
Odesláno

Mám za sebou hodinový telefonát na VF. Slečna na helpdesku lehce natvrdlá (nebo možná navedená), ale nakonec jsem se na technickou probojoval a tam už to bylo ok  i když růžově to moc nevypadá.  Podle vyjádření technika bude záležet na tom, jestli zařízeni nebylo registrované už někde jinde, což nevím. Je určitě nepoužité, bylo factory sealed, ale v krabici byla kartička Synvia, takže ... Je eventuelní registrace u jiného operátora v EU reálný problém, nebo spíš úhybný manévr VF? Ví někdo?

  • Start
  • -
  • Základní
  • -
  • Praha 2
Odesláno

A na co se vlastně čeká? 

Aktuální modem vrátit třeba kurýrem a od novýho jim nahlásit MAC a tu oni zkusí registovat v systému a hned se ví - funguje/nefunguje? 

Nebo na co další čekání a nerealizování dalších kroků? 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
před 20 minutami, Technikus napsal:

A na co se vlastně čeká? 

Aktuální modem vrátit třeba kurýrem a od novýho jim nahlásit MAC a tu oni zkusí registovat v systému a hned se ví - funguje/nefunguje? 

Nebo na co další čekání a nerealizování dalších kroků? 

Trochu mě znervózňuje rada technika poslat vyfocený štítek modemu na poradime@vodafone.cz , což je tipuju černá díra a trochu to zavání zdržováním. Očekával bych nějaký specifičtější kontakt, ale třeba jsem jen zbytečně podezřívavý.

  • Start
  • -
  • Základní
  • -
  • Praha 2
Odesláno

Osobně bych se na to vybodl a vzal modem od Vodafone. Nepřetržitá záruka po dobu využívání služby a o nic se netřeba starat. U vlastního zařízení možná dobrý, ale jenom do doby, dokud nezačnou problémy. A jestli ten vlastní modem dokonce rovnou chcípne, tak smůla a člověk bez netu.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

To já mu aspoň trošku držím palce a třeba to tady konečně někdo rozlouskne. 

Jen by teda mohl mít Vodafone na svých stránkách postup pro variantu - chci i přes veškerá úskalí a eventuální problémy připojit BYOD modem do sítě, a co je pro to udělat od A do Z. 

Netuším, k čemu bude štítek, když už teď @pm. značku, model, eventuálně verzi firmware, MAC adresu apod. To vše snad mohlo i stačit po telefonu, tam se to mohlo zadat do systému a jen prohodit modemy a pojede nebo ne, ne? A pak ten v pronájmu eventuálně vrátit. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community