Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

 

mám Vodafone Station Wi-Fi 6 a dva Ubiquiti UniFi AP U6+. AP jsem anstavil pomocí aplikace a vše se tvářilo v pořádku. Jenže internet má tendenci vypadnout takovým způsobem, že se obnoví pouze po odpojení a opětovném připojení modemu. Počítač připojený kabelem se tváří, že síť vidí, ale není připojen k internetu a podobně oba AP poskytují wifi, ale "bez připojení k internetu". Občas připojení vydrží půl hodiny, občas půl dne, ale pak vyžaduje restart.

 

To stejné se mi dělo i když používal starý TP link. Paní na technické podpoře Vodafone mi řekla, že to nefunguje, protože ten TP link nezvládá gigabitový internet. To byl asi nesmysl ... Tak či tak jsem doufal, že to moderní AP vyřeší, a ne.

 

Jde o nějaký obecný problém, pro který je třeba jen nastavit něco v modemu? Té problematice vůbec nerozumím a většina diskuzí, které jsem našel rychle sklouzne do věcí, do kterých nevidím ...

 

Moc děkuji za jakoukoliv radu.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno

Vyřešil OKr

Přejít na řešení
Odesláno

Zkusil bych:

- Ubiquiti a TP Link dočasně vypnout

- tovární nastavení Stationu

- dočasně používat Station jako modem, tedy zařízení připojit kabelem a wifi

 

Pokud to bude Stationem, pak nezbyde než technická podpora na Vodafone lince, zda uvidí něco na monitoringu, eventuálně výjezd technika. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Dobrý den,

TP link jsem zkoušel používat asi dva dny, než mě to přestalo bavit, pak jsem používal notebook připojený kabelem, kde jsem neregistroval takové výpadky. Trvalo cca 2 týdny než jsem sehnal a zprovoznil ty Ubiquiti, načež to začalo padat, stejně jako s TP linkem. 

Restarty i resety (tovární nastavení) na Station jsem zkoušel několikrát. Je tedy špatný ten modem, případně něco přímo u Vodafone?

Děkuji a přeji Vám pěkný den.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

Možná by to chtělo výpis parametrů linky přímo z modemu. Pokud zlobí i počítač na kabelu, bude problém s modemem nebo s linkou. Ještě je otázka přívodní kabeláže k modemu.

Upraveno uživatelem sodekcz

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Dobrý večer, takhle těžko říci. Jak píše sodekcz, chtělo by to signálové hodnoty, vypadá to, že se modem např. přelaďuje, což by značilo signálový problém.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

Dobrý den,

přikládám ten záznam. Doufám, že je to to co jste mysleli. Případně bych potřeboval více navést. Když googlím "výpis parametrů linky" tak to nic k tématu nenachází.

eventlogs.txt

Asi jsem nezmínil. Síť v domě i přípojka je úplně nová. Na této adrese předtím internet nebyl.

On 11/19/2024 at 9:09 PM, sodekcz said:

Pokud zlobí i počítač na kabelu

Dokud byl připojený pouze počítač a nic jiného, tak problémy nebyly.

Děkuji za rady a přeji pěkný den.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

Měl jsem podobný problém, nakonec jsem za modem připojil vlastní wifi router. Ještě že zrovna nemají  Wifi 6 Station se kterým jsem si myslel, že problém vyřeším a ono by to vypadávalo stejně. Zkuste si změřít rychlost wifi a přes kabel, mě to dost kolísalo a tím pádem mi booster vypadával a každý den jsem ho musel nastavit znovu.

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

@OKrMarek měl spíš na mysli signál na modemu, v jeho nastavení tam hledej záložky Upstream a Downstream, tam jsou tabulky s jednotlivými kanály a jejich signály, asi tomu nebudeš rozumět, tak udělej screenshot, nebo to zkopíruj a můžeš to dát sem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

@tomus Dobrý den,

 

Na vodafone station 6 jsem nic takového nezahlédnul. Navíc je tam všechno v češtině, ale myslím, že to bych ještš přeložil. Další problém je že station 6 si se mnou už ani nechce povídat. Jednak trvá navigace při překlikávání jednotlivých záložek strašně dlouho a jednak se prostě po cca 2 minutách odpojí (zahlásil mi něco o IP adrese, než přepnul na "unreachable"). Zkusil jsem i odpojit oba AP, aby ho nic nepletlo, ale stále nic. Spousta webů mi píše unreachable. Vodafone test měření internetu píše 900 + Mb/s. Spousta webů jede. Nechápu a jsem ztracen.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
  • po 3 týdnech...
Odesláno
  • Autor
  • Řešení

Tak se ukázalo, že byla skutečně chyba v modemu. Dostal jsem totiž původně nějaký repas. Teď mám modem nový a nepozoruji takové problémy. Technik mi také doporučil, jak umístit modem, aby se lépe chladil. Je to vtipné, protože jiný technik dal na začátku ten repasovaný modem do racku na ležato. Technik, který jej přišel vyměnit mi vysvětloval, že se tento modem chladí komínovým efektem, takže nefunguje, když nestojí. Spousta zbytečných problémů a promrhaného času na obou stranách. Divím se, že se to Vodafonu vyplácí ...

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community