Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

 

mám Vodafone Station Wi-Fi 6 a dva Ubiquiti UniFi AP U6+. AP jsem anstavil pomocí aplikace a vše se tvářilo v pořádku. Jenže internet má tendenci vypadnout takovým způsobem, že se obnoví pouze po odpojení a opětovném připojení modemu. Počítač připojený kabelem se tváří, že síť vidí, ale není připojen k internetu a podobně oba AP poskytují wifi, ale "bez připojení k internetu". Občas připojení vydrží půl hodiny, občas půl dne, ale pak vyžaduje restart.

 

To stejné se mi dělo i když používal starý TP link. Paní na technické podpoře Vodafone mi řekla, že to nefunguje, protože ten TP link nezvládá gigabitový internet. To byl asi nesmysl ... Tak či tak jsem doufal, že to moderní AP vyřeší, a ne.

 

Jde o nějaký obecný problém, pro který je třeba jen nastavit něco v modemu? Té problematice vůbec nerozumím a většina diskuzí, které jsem našel rychle sklouzne do věcí, do kterých nevidím ...

 

Moc děkuji za jakoukoliv radu.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/
Sdílet na ostatní stránky

Zkusil bych:

- Ubiquiti a TP Link dočasně vypnout

- tovární nastavení Stationu

- dočasně používat Station jako modem, tedy zařízení připojit kabelem a wifi

 

Pokud to bude Stationem, pak nezbyde než technická podpora na Vodafone lince, zda uvidí něco na monitoringu, eventuálně výjezd technika. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/#findComment-477489
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

TP link jsem zkoušel používat asi dva dny, než mě to přestalo bavit, pak jsem používal notebook připojený kabelem, kde jsem neregistroval takové výpadky. Trvalo cca 2 týdny než jsem sehnal a zprovoznil ty Ubiquiti, načež to začalo padat, stejně jako s TP linkem. 

Restarty i resety (tovární nastavení) na Station jsem zkoušel několikrát. Je tedy špatný ten modem, případně něco přímo u Vodafone?

Děkuji a přeji Vám pěkný den.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/#findComment-477496
Sdílet na ostatní stránky

Možná by to chtělo výpis parametrů linky přímo z modemu. Pokud zlobí i počítač na kabelu, bude problém s modemem nebo s linkou. Ještě je otázka přívodní kabeláže k modemu.

Upraveno uživatelem sodekcz
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/#findComment-477500
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...