OKr Odesláno úterý v 16:07 Sdílet Odesláno úterý v 16:07 Dobrý den, mám Vodafone Station Wi-Fi 6 a dva Ubiquiti UniFi AP U6+. AP jsem anstavil pomocí aplikace a vše se tvářilo v pořádku. Jenže internet má tendenci vypadnout takovým způsobem, že se obnoví pouze po odpojení a opětovném připojení modemu. Počítač připojený kabelem se tváří, že síť vidí, ale není připojen k internetu a podobně oba AP poskytují wifi, ale "bez připojení k internetu". Občas připojení vydrží půl hodiny, občas půl dne, ale pak vyžaduje restart. To stejné se mi dělo i když používal starý TP link. Paní na technické podpoře Vodafone mi řekla, že to nefunguje, protože ten TP link nezvládá gigabitový internet. To byl asi nesmysl ... Tak či tak jsem doufal, že to moderní AP vyřeší, a ne. Jde o nějaký obecný problém, pro který je třeba jen nastavit něco v modemu? Té problematice vůbec nerozumím a většina diskuzí, které jsem našel rychle sklouzne do věcí, do kterých nevidím ... Moc děkuji za jakoukoliv radu. Citovat Premium - - Vodafone Station WiFi 6 Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno úterý v 16:35 Sdílet Odesláno úterý v 16:35 Zkusil bych: - Ubiquiti a TP Link dočasně vypnout - tovární nastavení Stationu - dočasně používat Station jako modem, tedy zařízení připojit kabelem a wifi Pokud to bude Stationem, pak nezbyde než technická podpora na Vodafone lince, zda uvidí něco na monitoringu, eventuálně výjezd technika. Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/#findComment-477489 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OKr Odesláno úterý v 18:52 Autor Sdílet Odesláno úterý v 18:52 Dobrý den, TP link jsem zkoušel používat asi dva dny, než mě to přestalo bavit, pak jsem používal notebook připojený kabelem, kde jsem neregistroval takové výpadky. Trvalo cca 2 týdny než jsem sehnal a zprovoznil ty Ubiquiti, načež to začalo padat, stejně jako s TP linkem. Restarty i resety (tovární nastavení) na Station jsem zkoušel několikrát. Je tedy špatný ten modem, případně něco přímo u Vodafone? Děkuji a přeji Vám pěkný den. Citovat Premium - - Vodafone Station WiFi 6 Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/#findComment-477496 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno úterý v 20:09 Sdílet Odesláno úterý v 20:09 (upraveno) Možná by to chtělo výpis parametrů linky přímo z modemu. Pokud zlobí i počítač na kabelu, bude problém s modemem nebo s linkou. Ještě je otázka přívodní kabeláže k modemu. Upraveno úterý v 20:11 uživatelem sodekcz Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/#findComment-477500 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno úterý v 20:10 Sdílet Odesláno úterý v 20:10 Dobrý večer, takhle těžko říci. Jak píše sodekcz, chtělo by to signálové hodnoty, vypadá to, že se modem např. přelaďuje, což by značilo signálový problém. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/#findComment-477501 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.