Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

 

mám Vodafone Station Wi-Fi 6 a dva Ubiquiti UniFi AP U6+. AP jsem anstavil pomocí aplikace a vše se tvářilo v pořádku. Jenže internet má tendenci vypadnout takovým způsobem, že se obnoví pouze po odpojení a opětovném připojení modemu. Počítač připojený kabelem se tváří, že síť vidí, ale není připojen k internetu a podobně oba AP poskytují wifi, ale "bez připojení k internetu". Občas připojení vydrží půl hodiny, občas půl dne, ale pak vyžaduje restart.

 

To stejné se mi dělo i když používal starý TP link. Paní na technické podpoře Vodafone mi řekla, že to nefunguje, protože ten TP link nezvládá gigabitový internet. To byl asi nesmysl ... Tak či tak jsem doufal, že to moderní AP vyřeší, a ne.

 

Jde o nějaký obecný problém, pro který je třeba jen nastavit něco v modemu? Té problematice vůbec nerozumím a většina diskuzí, které jsem našel rychle sklouzne do věcí, do kterých nevidím ...

 

Moc děkuji za jakoukoliv radu.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/
Sdílet na ostatní stránky

Zkusil bych:

- Ubiquiti a TP Link dočasně vypnout

- tovární nastavení Stationu

- dočasně používat Station jako modem, tedy zařízení připojit kabelem a wifi

 

Pokud to bude Stationem, pak nezbyde než technická podpora na Vodafone lince, zda uvidí něco na monitoringu, eventuálně výjezd technika. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/#findComment-477489
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

TP link jsem zkoušel používat asi dva dny, než mě to přestalo bavit, pak jsem používal notebook připojený kabelem, kde jsem neregistroval takové výpadky. Trvalo cca 2 týdny než jsem sehnal a zprovoznil ty Ubiquiti, načež to začalo padat, stejně jako s TP linkem. 

Restarty i resety (tovární nastavení) na Station jsem zkoušel několikrát. Je tedy špatný ten modem, případně něco přímo u Vodafone?

Děkuji a přeji Vám pěkný den.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/#findComment-477496
Sdílet na ostatní stránky

Možná by to chtělo výpis parametrů linky přímo z modemu. Pokud zlobí i počítač na kabelu, bude problém s modemem nebo s linkou. Ještě je otázka přívodní kabeláže k modemu.

Upraveno uživatelem sodekcz
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/#findComment-477500
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

přikládám ten záznam. Doufám, že je to to co jste mysleli. Případně bych potřeboval více navést. Když googlím "výpis parametrů linky" tak to nic k tématu nenachází.

eventlogs.txt

Asi jsem nezmínil. Síť v domě i přípojka je úplně nová. Na této adrese předtím internet nebyl.

On 11/19/2024 at 9:09 PM, sodekcz said:

Pokud zlobí i počítač na kabelu

Dokud byl připojený pouze počítač a nic jiného, tak problémy nebyly.

Děkuji za rady a přeji pěkný den.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/#findComment-477609
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem podobný problém, nakonec jsem za modem připojil vlastní wifi router. Ještě že zrovna nemají  Wifi 6 Station se kterým jsem si myslel, že problém vyřeším a ono by to vypadávalo stejně. Zkuste si změřít rychlost wifi a přes kabel, mě to dost kolísalo a tím pádem mi booster vypadával a každý den jsem ho musel nastavit znovu.

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/#findComment-477641
Sdílet na ostatní stránky

@OKrMarek měl spíš na mysli signál na modemu, v jeho nastavení tam hledej záložky Upstream a Downstream, tam jsou tabulky s jednotlivými kanály a jejich signály, asi tomu nebudeš rozumět, tak udělej screenshot, nebo to zkopíruj a můžeš to dát sem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/#findComment-477655
Sdílet na ostatní stránky

@tomus Dobrý den,

 

Na vodafone station 6 jsem nic takového nezahlédnul. Navíc je tam všechno v češtině, ale myslím, že to bych ještš přeložil. Další problém je že station 6 si se mnou už ani nechce povídat. Jednak trvá navigace při překlikávání jednotlivých záložek strašně dlouho a jednak se prostě po cca 2 minutách odpojí (zahlásil mi něco o IP adrese, než přepnul na "unreachable"). Zkusil jsem i odpojit oba AP, aby ho nic nepletlo, ale stále nic. Spousta webů mi píše unreachable. Vodafone test měření internetu píše 900 + Mb/s. Spousta webů jede. Nechápu a jsem ztracen.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63202-nestabiln%C3%AD-internet/#findComment-477712
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...