Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

I am struggling with changing 30 czk prepaid bundle to 3.5 GB internet plus sms package (bundle). It doesn't allow me to see this option anymore already for few days and says I will be able to do something after my previous request is processed. However, my request is not processed and it seems like a huge really bad bug in either application or on the endpoint. I don't want 30 czk bundle. I wanna change it. Please help. Thanks a lot in advance

  • Start Fibre
  • Standard
  • -
  • Vodafone Station Fibre
  • Prague
  • Slamb změnil název na Selecting and saving other prepaid bundle option
Odesláno
  • Centrum péče

@LashaHello, if you were unable to change your package through My Vodafone, we are happy to assist you on the customer service line 800770077 or you can send us a message via https://tam.je/enforum.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community