kopunlbo Odesláno pondělí v 08:50 Sdílet Odesláno pondělí v 08:50 Dobrý den, přešel jsem pod vodafone s tarifem a aktivoval si eSim, bohužel nevím co se stalo ale při eSim u starého operátora se mi normálně zobrazilo telefonní číslo pro zahraničí i výběr sítě a rychlost mob dat. Nyní po aktivaci eSim mám čílo aktivní (normálně příjmám hovory) a internet mi také funguje, ovšem vůbec nevidím v nastavení eSim číslo ani síť ani data, u zobrazení sítě signálu nahoře vlevo (iphone12) mi to ani neukazuje data (E, 4G, LTE, 5G) a přitom internet funguje. Setkal se někdo s podobným problémem ? Telefon jsem asi 4x restartoval a jak v aplikaci tak na internetu mi to ukazuje že je eSim aktivní. Děkuji za případné rady Citovat Start Super+ Základní Vodafone Gigacube Strážnice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63220-esim-zobrazen%C3%AD/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno pondělí v 10:25 Centrum péče Sdílet Odesláno pondělí v 10:25 @kopunlboPěkný den, v minulosti jsme občas řešili podobné potíže, kdy po nahrání eSIM do iPhonu nebyly dostupné všechny nabídky. Šlo o chybu na straně Apple a jedinou možností bylo provést zálohu, obnovit tovární nastavení a následně nahrát zálohu zpět. Podle vašeho screenshotu to není úplně totožná situace, takže to nechci doporučovat hned jako první krok, ale je to hodně podobné, tak je možné, že by to pomohlo... Určitě byste totiž měl vidět ještě nabídky Výběr sítě, Moje číslo, Wi-Fi hovory, Hlas a data atp. Zkusil bych jako první obnovit nastavení sítě: Citovat Nastavení > Obecné > Resetovat > Obnovit nastavení sítě. Tím se resetují informace o dříve použitých Wi-Fi sítích a jejich heslech, nastavení mobilního připojení a nastavení VPN a APN. Případně pak zkuste eSIM z telefonu smazat, restartovat telefonu a znovu ji nahrát. Jen pozor, abyste byl po celou dobu přihlášený v samoobsluze a mohl si vystavit nový QR kód (to píšu kvůli dvoufázovému ověření). Postupy najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/virtualni-esim/. Kdyby nic nepomáhalo, zvážil bych to tovární nastavení... Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63220-esim-zobrazen%C3%AD/#findComment-477653 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kopunlbo Odesláno pondělí v 11:51 Autor Sdílet Odesláno pondělí v 11:51 (upraveno) před 1 hodinou, Ondra - Vodafone napsal: @kopunlboPěkný den, v minulosti jsme občas řešili podobné potíže, kdy po nahrání eSIM do iPhonu nebyly dostupné všechny nabídky. Šlo o chybu na straně Apple a jedinou možností bylo provést zálohu, obnovit tovární nastavení a následně nahrát zálohu zpět. Podle vašeho screenshotu to není úplně totožná situace, takže to nechci doporučovat hned jako první krok, ale je to hodně podobné, tak je možné, že by to pomohlo... Určitě byste totiž měl vidět ještě nabídky Výběr sítě, Moje číslo, Wi-Fi hovory, Hlas a data atp. Zkusil bych jako první obnovit nastavení sítě: Případně pak zkuste eSIM z telefonu smazat, restartovat telefonu a znovu ji nahrát. Jen pozor, abyste byl po celou dobu přihlášený v samoobsluze a mohl si vystavit nový QR kód (to píšu kvůli dvoufázovému ověření). Postupy najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/virtualni-esim/. Kdyby nic nepomáhalo, zvážil bych to tovární nastavení... Děkuji za radu, nyní mám smazanou esim a v appce mi to ukazuje údaje které nemám kam vložit při ručnim zadani esim v telefonu, QR takticky nejde zobrazit vubec to zaslouži pochvalu, provokativně si vaši lidé na callcentru (celkem 2) volají mezi sebou a už 2 hodiny je linka přetížená na 20 minut ( nechal jsem 30 minut přes oběd a bez uspěchu taky zaslouži pochvalu) nyní jsem abosultně bez čísla a internetu bez možnosti s vámi jakkoliv komunikovat ToBi je užitečný asi jako chřipka (kromě bolesti hlavy z něj nic nevypadne) no a kontaktní formulář to je kapitola sama o sobě když popisuju problém a všimnu si že mi budete odpovídat jedině SMS na to číslo které nemám jak zprovoznit - toto je zlatý věk u Vodafone to snad musí být i nějaký pádný důvod pro odstoupení od smlouvy - proč mám platit za něco co nemám jak využít ( to je asi jako kdyby si impotent doma vydržoval pretty woman Upraveno pondělí v 12:02 uživatelem kopunlbo Citovat Start Super+ Základní Vodafone Gigacube Strážnice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63220-esim-zobrazen%C3%AD/#findComment-477657 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno pondělí v 14:58 Centrum péče Sdílet Odesláno pondělí v 14:58 @kopunlboPokud máte potíže s vystavením nové eSIM, pošlete nám eID svého telefonu (zjistíte přes *#06#) přes https://tam.je/forum. Kdybyste neměl možnost se zde přihlásit, napište na e-mail pece@vodafone.cz a až vám přijde potvrzovací e-mail s číslem zprávy, tak sem toto číslo napište. Samozřejmě rychlejší je vše vyřídit telefonicky nebo osobně v prodejně, kdy s námi mluvíte napřímo, ale pokud se nemůžete dovolat, můžeme pomoct i takto. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63220-esim-zobrazen%C3%AD/#findComment-477669 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.