oneusing Odesláno 26. listopadu Sdílet Odesláno 26. listopadu Před pár týdny mi změnili vodafone tv na nový balíčkový systém a aktivovali mi sport balíček. Volal jsem tam a nechal si to změnit na family balíček. Ten mám teď v samoobsluze aktivní. Mám 2 varianty jak sledovat tv: 1. Primárně mám aplikaci v android tv. 2. Mám settopbox premium. První den stačilo pro zprovoznění smazat pamět aplikace ve vodafone tv. Cca po 2-3 dnech mi začaly kanály z balíčku family psát, že nemám kanál předplacený. Smazání paměti už nezabírá. Na settopboxu jsem to také zkoušel včetně resetu do továrního nastavení, aktualizace, vypojení ze zdroje, vypojení internetu ze zdroje a žádný efekt. Zvláštní je, že ze začátku jsem v samoobsluze viděl balíček aktivní duplicitně a pak už jen standartně jednou a od té doby to nejde. Nemáte s tím někdo zkušenost? Na vodafone techniky se nedá přes samoobsluhu dovolat už čekám skoro 14 dní než se ozvou a to jsem to tam 3x urgoval, přepojit se na ně nedá jelikož je čekačka hodinu. Na email vodafone taky už přes týden nereaguje. Citovat Premium Red Basic Family Vodafone TV box Premium Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řešení tomus Odesláno 26. listopadu Řešení Sdílet Odesláno 26. listopadu Tohle budeš muset řešit s technickou podporou Vodafone, zřejmě je nějaký problém s předplatným toho balíčku, můžeš poslat zprávu tady na https://tam.je/forum Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/#findComment-477729 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oneusing Odesláno 26. listopadu Autor Sdílet Odesláno 26. listopadu Díky, tam už jsem psal před týdnem, zatím bez odezvy. Nevím jak je donutit se tomu věnovat, asi mají hodně technických problémů a málo lidí. Citovat Premium Red Basic Family Vodafone TV box Premium Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/#findComment-477730 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 27. listopadu Centrum péče Sdílet Odesláno 27. listopadu @oneusingPěkný den, žádnou týden starou zprávu jsem nenašel, ale dohledal jsem od vás jednu zprávu ze včera, kterou jsme předávali na technickou podporu, která se vám ozve. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/#findComment-477762 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oneusing Odesláno 28. listopadu Autor Sdílet Odesláno 28. listopadu @Ondra - Vodafoneje to reklamace č. 2118747 z 20.11., která byla dnes vyřešena a to nepočítám, že jsem volal na infolinku 15.11., kde mi bylo přislíbeno, že se technická podpora ozve. Byl mi 2x aktivován balíček family a po 2 dnech byl jeden z nich zrušen což mělo za následek, že jsem měl jeden balíček stále aktivní, ale programy nefungovaly, takže zrušení i toho druhého balíčku a následné aktivování vyřešilo problém. Citovat Premium Red Basic Family Vodafone TV box Premium Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/#findComment-477780 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 28. listopadu Centrum péče Sdílet Odesláno 28. listopadu @oneusing Díky za upřesnění, reklamace řešíme nejpozději do jednoho měsíce (lhůta podle zákona). Pokud to jde, vyřídíme je rychleji - což byl zrovna ten váš příklad 🙂 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/#findComment-477785 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oneusing Odesláno 28. listopadu Autor Sdílet Odesláno 28. listopadu @Ondra - VodafoneNa infolince i v sms slibujete, že se technická podpora ozve do 24h. Tady to trvalo skoro 2 týdny než se tomu někdo začal věnovat. Citovat Premium Red Basic Family Vodafone TV box Premium Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/#findComment-477790 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 28. listopadu Centrum péče Sdílet Odesláno 28. listopadu To mě mrzí, detail k tomu neznám, ale upřesňoval jsem to, že pokud podáváte oficiální reklamaci (což byla ta zpráva 2118747), tak tam je potřeba počítat s tím, že odpovídáme v zákonné lhůtě a není to obratem... Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/#findComment-477794 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.