Přejít na obsah

Pomalý YouTube a pár dalších webů

Přejít na řešení Vyřešil Slamb,

Doporučené příspěvky

Ahoj, trápím se s tím už skoro týden... Mám nové PC, připojené k internentu přes kabel. Předtím jsem fungoval na notebooku přes wifi a i když to nebyla žádná hitparáda, sledoval jsem svižně v 1080p a kdyby to k něčemu bylo, mohl jsem jít i na 4k a pořád to krásně jelo. Teď na desktopu je to strašná bída. Teda testy hlásí download asi 150 Mbps, GTA V se stáhlo za 2 hodiny, ale YouTube má problém jít přes 1500 Kbps. 1440p video je minuta čekání a pak několik snímků trhaného obrazu. Na mobilu (wifi ze stejného modemu) to pořád jede krásně. Už nevím co dělat, ovladače vyzkoušené, reset všeho možného taky, adblocky odinstalované, prohlížeče vyzkoušené, protokol IPv6 podle jednoho návodu vypnutý, DNS podle jiného návodu přepsané... Nefunguje nic. Poradí někdo? Kdyžtak děkuji a omlouvám se, jsem v tomto laik.

• Basic
  • -
  • -
  • -
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63239-pomal%C3%BD-youtube-a-p%C3%A1r-dal%C5%A1%C3%ADch-web%C5%AF/
Sdílet na ostatní stránky

Jako, internet se sice muze nekdy chovat divne, ale tak nejak bych v tomhle pripade spis podeziral jestli neni rozbite neco jineho nez internet. Idealni by bylo otestovat pripojit ten pocitac pres wifi. A pro reseni zkusit ovladace grafiky, pripadne kvalitnejsi operacni system. A taky mozna overit jestli vas nekdo nepodvedl a neprodal vam misto noveho pocitace starou sunku ; co to ma za grafickou kartu?

Mimochodem, na siti Vodafone muze byt vypnuti IPv6 kontraproduktivni. Jako na vyzkouseni to stoji za to, ale ... ostatne totez plati pro adblock.

Upraveno uživatelem HKMaly
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Počítač je z Alzy, grafika RX 7800 XT. Výkon ve hrách je jak má být, to samé CPU Ryzen 5 7600 a RAM...