Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Na jinem foru jsem si precetl prispevek jisteho zakaznika VF, ktery tam popisuje zkusennost s vypovedi sluzby (odkaz na toto forum  me zde byl bez upozorneni odstranen??).

Tak jen v kratkosti - dotycny chtel ukoncit sluzbu a dostal takovou odpoved:

"Pro předčasné zrušení smlouvy využijte formulář, který je k dispozici na našich stránkách. Podle pokynů ho vyplňte, vytiskněte, podepište a pošlete na adresu sídla Vodafonu. Formulář není možné poslat v elektronické podobě.
Jakmile výpověď obdržíme, potvrdíme vám to SMSkou.
Výpovědní lhůta začíná běžet přijetím výpovědi v centrále Vodafonu, a pokud se nedomluvíme jinak, trvá 30 dní."

Takze kdyz to posta zabordeli, zadna vypoved se nekona...

To fakt nejde podat jinak, treba datovou schrankou? Vim, ze treba moje pojistovna akceptuje podani zmen ke smlouve elektronickou formou (vcetne naskenovaneho podpisu)

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/
Sdílet na ostatní stránky

Takové věci posílat jen doporučeně a nejlépe i s dodejkou.
To je celkem běžná praxe nejen u telekomunikačních společností ale i u bank.
Založení účtu na pár kliknutí přes mobil, ale zrušit - pouze osobně na pobočce banky.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478040
Sdílet na ostatní stránky

S tím bankovním účtem to je jak u které banky. Některé banky mají v internetovém bankovnictví / mobilní aplikaci volbu zrušit účet

image.png.af13bd1a1de8066caf3a36e71404ab3d.png

 

 

Vodafone má na svých stránkách takto v často kladených otázkách. 

image.png.d36cd644834d0b4a64a451b08e0946fc.png

 

Otázkou, co ty jiné alternativy - mailem / datovkou. 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478042
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@hombergPěkný den, vypovědět služby lze telefonicky přes zákaznickou linku, není potřeba zasílat písemnou formou. Ukončení služeb vždy řeší specialisté výpovědního oddělení, které se následně s majitelem telefonicky spojí.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478049
Sdílet na ostatní stránky

@Veronika - VodafoneUkončení služeb vždy řeší specialisté výpovědního oddělení, které se následně s majitelem telefonicky spojí.

To bych netvrdil..... Při přechodu k jinému poskytovateli s tel. číslem (ukončení služby) rozhodně nikdo z Vodafonu nevolal. Volali, až když jsem byl týden jinde, proč jsem odešel....🤨

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478055
Sdílet na ostatní stránky

2 hours ago, homberg said:

To fakt nejde podat jinak, treba datovou schrankou?

Jde to takto poslat, protože datová schránka je na úrovni písemné korespondence a operátor nemá žádnou možnost zaslanou výpověď přes DS neakceptovat.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478058
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče
před 13 hodinami, Iceman06 napsal:

@Veronika - VodafoneUkončení služeb vždy řeší specialisté výpovědního oddělení, které se následně s majitelem telefonicky spojí.

To bych netvrdil..... Při přechodu k jinému poskytovateli s tel. číslem (ukončení služby) rozhodně nikdo z Vodafonu nevolal. Volali, až když jsem byl týden jinde, proč jsem odešel....🤨

Pěkné ráno, souhlasím, při přenosu (zadáním OKU) k jinému poskytovali se s vámi nemusí specialisté výpovědního oddělení spojit. Jsou to však dvě rozdílné situace.

@Adolf.ShitlerPěkné ráno, nevidím v tom důvod, není to potřeba. Jako majitel zákaznického účtu máte přístup do Můj Vodafone, ze kterého můžete odeslat zprávu a o případné ukončení služeb tak požádat. Další možnost je telefonický kontakt, ale to už jsme tu uvedli...

 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478066
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...