homberg Odesláno 4. prosince Sdílet Odesláno 4. prosince Na jinem foru jsem si precetl prispevek jisteho zakaznika VF, ktery tam popisuje zkusennost s vypovedi sluzby (odkaz na toto forum me zde byl bez upozorneni odstranen??). Tak jen v kratkosti - dotycny chtel ukoncit sluzbu a dostal takovou odpoved: "Pro předčasné zrušení smlouvy využijte formulář, který je k dispozici na našich stránkách. Podle pokynů ho vyplňte, vytiskněte, podepište a pošlete na adresu sídla Vodafonu. Formulář není možné poslat v elektronické podobě. Jakmile výpověď obdržíme, potvrdíme vám to SMSkou. Výpovědní lhůta začíná běžet přijetím výpovědi v centrále Vodafonu, a pokud se nedomluvíme jinak, trvá 30 dní." Takze kdyz to posta zabordeli, zadna vypoved se nekona... To fakt nejde podat jinak, treba datovou schrankou? Vim, ze treba moje pojistovna akceptuje podani zmen ke smlouve elektronickou formou (vcetne naskenovaneho podpisu) Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 4. prosince Sdílet Odesláno 4. prosince Jestli nebude i rozdíl v tom, zda jde o smlouvu bez úvazku nebo s. Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478038 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 4. prosince Sdílet Odesláno 4. prosince Takové věci posílat jen doporučeně a nejlépe i s dodejkou. To je celkem běžná praxe nejen u telekomunikačních společností ale i u bank. Založení účtu na pár kliknutí přes mobil, ale zrušit - pouze osobně na pobočce banky. 3 Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478040 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 4. prosince Sdílet Odesláno 4. prosince (upraveno) S tím bankovním účtem to je jak u které banky. Některé banky mají v internetovém bankovnictví / mobilní aplikaci volbu zrušit účet. Vodafone má na svých stránkách takto v často kladených otázkách. Otázkou, co ty jiné alternativy - mailem / datovkou. Upraveno 4. prosince uživatelem Technikus 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478042 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 4. prosince Centrum péče Sdílet Odesláno 4. prosince @hombergPěkný den, vypovědět služby lze telefonicky přes zákaznickou linku, není potřeba zasílat písemnou formou. Ukončení služeb vždy řeší specialisté výpovědního oddělení, které se následně s majitelem telefonicky spojí. 1 Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478049 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iceman06 Odesláno 4. prosince Sdílet Odesláno 4. prosince @Veronika - VodafoneUkončení služeb vždy řeší specialisté výpovědního oddělení, které se následně s majitelem telefonicky spojí. To bych netvrdil..... Při přechodu k jinému poskytovateli s tel. číslem (ukončení služby) rozhodně nikdo z Vodafonu nevolal. Volali, až když jsem byl týden jinde, proč jsem odešel....🤨 Citovat Premium Basic+ ALLinONE Vodafone Station WiFi 6 Olmütz Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478055 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 4. prosince Sdílet Odesláno 4. prosince Tak pokud by nabídli něco zajímavého, lze jistě zase přejít zpátky. 🙃 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478056 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 4. prosince Sdílet Odesláno 4. prosince 2 hours ago, homberg said: To fakt nejde podat jinak, treba datovou schrankou? Jde to takto poslat, protože datová schránka je na úrovni písemné korespondence a operátor nemá žádnou možnost zaslanou výpověď přes DS neakceptovat. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478058 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 5. prosince Centrum péče Sdílet Odesláno 5. prosince před 13 hodinami, Iceman06 napsal: @Veronika - VodafoneUkončení služeb vždy řeší specialisté výpovědního oddělení, které se následně s majitelem telefonicky spojí. To bych netvrdil..... Při přechodu k jinému poskytovateli s tel. číslem (ukončení služby) rozhodně nikdo z Vodafonu nevolal. Volali, až když jsem byl týden jinde, proč jsem odešel....🤨 Pěkné ráno, souhlasím, při přenosu (zadáním OKU) k jinému poskytovali se s vámi nemusí specialisté výpovědního oddělení spojit. Jsou to však dvě rozdílné situace. @Adolf.ShitlerPěkné ráno, nevidím v tom důvod, není to potřeba. Jako majitel zákaznického účtu máte přístup do Můj Vodafone, ze kterého můžete odeslat zprávu a o případné ukončení služeb tak požádat. Další možnost je telefonický kontakt, ale to už jsme tu uvedli... Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478066 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 5. prosince Sdílet Odesláno 5. prosince OK, o tom se nepřu. Pouze jsem reagoval na dotaz, jestli lze výpověď poslat přes DS. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478069 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.