Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Já chápu že když vypadne nějaký optický uzel a je bez signálu několik ulic, tak je to asi jedno, ale když vypadne půlka Brna, tak si myslím že by mělo být primární rychle informovat o tom svoje zákazníky aby zbytečně nepřetěžovali telefonickou linku a nebyly naštvaní.

Já mám v mobilu přímo na ploše ikonu, na kterou když kliknu tak se dostanu přímo na webovou stránku s výpadky kde už je vyplněna moje adresa, takže to celkem rychle zkontroluji a podle toho to pak řeším dál. 

Doporučuji to i ostatním jít na stránku s výpadky, zadat tam svoji adresu a stránku s výsledkem si pak uložit v prohlížeči do oblíbených a vytvořit si zástupce na ploše, je to pak rychlejší než otvírat aplikaci Můj Vodafone, která často stávkuje a nejsou tam tak přesné informace.

https://www.vodafone.cz/vypadky/

 

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63250-v%C3%BDpadek-slu%C5%BEeb-brno/page/3/#findComment-478173
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, tu stránku znám a používám. jenže se mi párkrát stalo, že i o po 2-3 hodinách výpadku tam žádná zpráva nebyla.

@Ivo2003"To by potom museli mít zbytečně naddimenzovanou infolinku a zbytečně náklady navíc." To nemyslíš vážně. Jako pokus o obhajování Vodafonu dobrý, ale mě, jako zákazníka, který je mimochodem u nich cca 23 let a platí měsíčně 1600 Kč za snad všechny služby to nemusí zajímat. Tady u nás (a @tomus to možná potvrdí) vypadne proud na 10 sekund a pak Vodafone nefunguje několik hodin. A děje se to v poslední době dost často. A že si takový kolos, který provozuje telekomunikaci nemůže zřídit jednu poruchovou linku??

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63250-v%C3%BDpadek-slu%C5%BEeb-brno/page/3/#findComment-478183
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem obhájce Vodafonu 😄 K čemu by ta infolinka taky byla, když by tam stejně byla automatická hláška o nedostupnosti a tyto informace si může každý ověřit na webu.
Kdo chce mít nonstop podporu a servis, tak musí zvolit úplně jiné cenové programy s jinou úrovni garance a za konečnou částku na faktuře si připsat další nulu.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63250-v%C3%BDpadek-slu%C5%BEeb-brno/page/3/#findComment-478185
Sdílet na ostatní stránky

Chce to dobře číst, když píšu, že informace na webu ani po několika hodinách žádné nebyly v mém případě. Takže jsem si ověřil akorát prd. A moc by mě zajímal ten cenový program za 16 000 Kč?? Ale to je zbytečná diskuse, končím.

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63250-v%C3%BDpadek-slu%C5%BEeb-brno/page/3/#findComment-478187
Sdílet na ostatní stránky

No @Ivo psal že platí 1600 Kč a "lokální" výpadek může vyvolat výpadek jističe po naběhnutí napájení.

Ten výpadek ve čtvrtek byl určitě delší než pár minut.

A co jsem se doptal u známého na ten čtvrteční problém, tak prý nezareagoval správně nějaký backup systém a ta chyba se  "nepodařila" znovu zopakovat. Profylaktické testy se provádějí průběžně a všechny byly v pořádku

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63250-v%C3%BDpadek-slu%C5%BEeb-brno/page/3/#findComment-478193
Sdílet na ostatní stránky

Moc nechápu, k čemu by byla ta posilněná info linka v takovém případě. K čemu bude dobré, že víc uživatelů nahlásí stejný problém, operátor jim poděkuje a vše zůstane tak, jak je ? To by tam mohli dát Chat GPT a udělalo by to stejnou službu 🙂 

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63250-v%C3%BDpadek-slu%C5%BEeb-brno/page/3/#findComment-478199
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, tomus napsal:

Já mám v mobilu přímo na ploše ikonu, na kterou když kliknu tak se dostanu přímo na webovou stránku s výpadky kde už je vyplněna moje adresa

Zrovna tohle bylo při tom brněnském výpadku k ničemu, protože dali ten banner (co jsem citoval ve svém předchozím příspěvku) POUZE na /vypadky, ale když jsem vyplnil adresu, tak banner zmizel a bylo tam jen klasické "Ve vaší lokalitě neevidujeme žádný výpadek služeb." 😄

Jinak co si pamatuju nějaký výpadek v minulosti, tak Vodafone (nebo to bylo ještě UPC?) uměl při volání na infolinku na výpadky upozornit, než přepojil na operátora.

Je rozhodně fakt, že tohle fórum by nemělo být hlavní (a už vůbec ne jediný) zdroj informací o výpadku.

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Start
  • Vodafone Station / TG3442DE
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63250-v%C3%BDpadek-slu%C5%BEeb-brno/page/3/#findComment-478207
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...