tomus Odesláno 6. prosince Autor Sdílet Odesláno 6. prosince Já chápu že když vypadne nějaký optický uzel a je bez signálu několik ulic, tak je to asi jedno, ale když vypadne půlka Brna, tak si myslím že by mělo být primární rychle informovat o tom svoje zákazníky aby zbytečně nepřetěžovali telefonickou linku a nebyly naštvaní. Já mám v mobilu přímo na ploše ikonu, na kterou když kliknu tak se dostanu přímo na webovou stránku s výpadky kde už je vyplněna moje adresa, takže to celkem rychle zkontroluji a podle toho to pak řeším dál. Doporučuji to i ostatním jít na stránku s výpadky, zadat tam svoji adresu a stránku s výsledkem si pak uložit v prohlížeči do oblíbených a vytvořit si zástupce na ploše, je to pak rychlejší než otvírat aplikaci Můj Vodafone, která často stávkuje a nejsou tam tak přesné informace. https://www.vodafone.cz/vypadky/ Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63250-v%C3%BDpadek-slu%C5%BEeb-brno/page/3/#findComment-478173 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tramin Odesláno 7. prosince Sdílet Odesláno 7. prosince Jasně, tu stránku znám a používám. jenže se mi párkrát stalo, že i o po 2-3 hodinách výpadku tam žádná zpráva nebyla. @Ivo2003"To by potom museli mít zbytečně naddimenzovanou infolinku a zbytečně náklady navíc." To nemyslíš vážně. Jako pokus o obhajování Vodafonu dobrý, ale mě, jako zákazníka, který je mimochodem u nich cca 23 let a platí měsíčně 1600 Kč za snad všechny služby to nemusí zajímat. Tady u nás (a @tomus to možná potvrdí) vypadne proud na 10 sekund a pak Vodafone nefunguje několik hodin. A děje se to v poslední době dost často. A že si takový kolos, který provozuje telekomunikaci nemůže zřídit jednu poruchovou linku?? Citovat 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63250-v%C3%BDpadek-slu%C5%BEeb-brno/page/3/#findComment-478183 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 7. prosince Sdílet Odesláno 7. prosince Nejsem obhájce Vodafonu 😄 K čemu by ta infolinka taky byla, když by tam stejně byla automatická hláška o nedostupnosti a tyto informace si může každý ověřit na webu. Kdo chce mít nonstop podporu a servis, tak musí zvolit úplně jiné cenové programy s jinou úrovni garance a za konečnou částku na faktuře si připsat další nulu. Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63250-v%C3%BDpadek-slu%C5%BEeb-brno/page/3/#findComment-478185 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tramin Odesláno 7. prosince Sdílet Odesláno 7. prosince Chce to dobře číst, když píšu, že informace na webu ani po několika hodinách žádné nebyly v mém případě. Takže jsem si ověřil akorát prd. A moc by mě zajímal ten cenový program za 16 000 Kč?? Ale to je zbytečná diskuse, končím. Citovat 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63250-v%C3%BDpadek-slu%C5%BEeb-brno/page/3/#findComment-478187 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 7. prosince Sdílet Odesláno 7. prosince No @Ivo psal že platí 1600 Kč a "lokální" výpadek může vyvolat výpadek jističe po naběhnutí napájení. Ten výpadek ve čtvrtek byl určitě delší než pár minut. A co jsem se doptal u známého na ten čtvrteční problém, tak prý nezareagoval správně nějaký backup systém a ta chyba se "nepodařila" znovu zopakovat. Profylaktické testy se provádějí průběžně a všechny byly v pořádku Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63250-v%C3%BDpadek-slu%C5%BEeb-brno/page/3/#findComment-478193 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r2d2 Odesláno 7. prosince Sdílet Odesláno 7. prosince Moc nechápu, k čemu by byla ta posilněná info linka v takovém případě. K čemu bude dobré, že víc uživatelů nahlásí stejný problém, operátor jim poděkuje a vše zůstane tak, jak je ? To by tam mohli dát Chat GPT a udělalo by to stejnou službu 🙂 2 Citovat Premium - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63250-v%C3%BDpadek-slu%C5%BEeb-brno/page/3/#findComment-478199 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiDiDi Odesláno 7. prosince Sdílet Odesláno 7. prosince před 16 hodinami, tomus napsal: Já mám v mobilu přímo na ploše ikonu, na kterou když kliknu tak se dostanu přímo na webovou stránku s výpadky kde už je vyplněna moje adresa Zrovna tohle bylo při tom brněnském výpadku k ničemu, protože dali ten banner (co jsem citoval ve svém předchozím příspěvku) POUZE na /vypadky, ale když jsem vyplnil adresu, tak banner zmizel a bylo tam jen klasické "Ve vaší lokalitě neevidujeme žádný výpadek služeb." 😄 Jinak co si pamatuju nějaký výpadek v minulosti, tak Vodafone (nebo to bylo ještě UPC?) uměl při volání na infolinku na výpadky upozornit, než přepojil na operátora. Je rozhodně fakt, že tohle fórum by nemělo být hlavní (a už vůbec ne jediný) zdroj informací o výpadku. Citovat 1000 Mb/s - Start Vodafone Station / TG3442DE Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63250-v%C3%BDpadek-slu%C5%BEeb-brno/page/3/#findComment-478207 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.