Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Měla jsem eSimku asi 3roky vše super fungovalo od září se mi hrozně zpomalili data, reklamovala jsem službu prý ať smažu eSimku no měla jsem novou a musela jí opět smáznout a vrátit se ke klasické Sim. Prostě přestali fungovat nevím co s tím udělali. Komu nejdou data pořiďte si klasiku Sim a opět pofrčí. 

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • České Budějovice
Odesláno
  • Centrum péče

@Monika AdelaPěkné ráno, spíše mi to sedí na potíže s telefonem. Nicméně se s vámi na to rádi podíváme, pokud byste chtěla přejít znovu na eSIM. Kontaktuje nás prosím s podrobnosti přes https://tam.je/forum.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
  • Slamb změnil název na Pomalý mobilní internet

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community