Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Teď jsem zkusil aplikaci ručně povolit přístup k poloze a načetla si datum i čas správně. Tak té bandě amatérů , co vyvíjí aplikaci řekněte ať tam to povolení nastaví natvrdo.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň - Skvrňany
Odesláno

Díky, ale když ta aplikace zapínala GPS, tak si uživatelé zase stěžovali k čemu potřebuje polohu.

Jinak zapnutí polohy v aplikaci VTV na PC v android emulátoru bohužel nepomohlo, polohu mám všude povolenou, ale čas se nesynchronizoval, aplikace si polohu ani nevyžádala,

V mobilu mám všechna oprávnění vypnutá a přesto správný čas funguje v pořádku.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zkusil jsem pustit TV Vadafone prohlížeči a stále chyba

Chyba ověření. Účet je nyní zamčen. (WA104)

Co to má znamenat?!

Upraveno uživatelem alnagon
Překlep v nadpisu

  • Návštěvník změnil název na Vodafone TV v prohlížeči - chyba
Odesláno

Našel jsem tuhle radu je to určené pro mobilní verze aplikace, předpokládám že pro webovou aplikaci je to stejné:

Aplikace při pokusu o přihlášení hlásí, že byl účet uzamčen (chyba MA104)? V tom případě počkejte nebo si vygenerujte nové heslo.

Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone necháte poslat nové heslo pro přihlášení do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu.

https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/televize-aplikace/

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Vyřešilo to poslání nového hesla. Za celou dobu nechápu, proč nelze zvolit vlastní heslo...

Ale dík @tomus  👍

Odesláno

Jak souvisí datum a čas v aplikaci s oprávněním pro Polohu? 🥺

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

Možná že podle toho nastavuje časovou zónu?

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno
  • Centrum péče

@alnagon Pěkný den, volbu vlastního hesla bychom rádi přidali, tak snad se to podaří 🙂

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno
V 6. 8. 2022 v 18:37, Ivo2003 napsal:

Jak souvisí datum a čas v aplikaci s oprávněním pro Polohu? 🥺

To je mi taky záhadou. Ale po 14 dnech . kdy jsem mazal data aplikace , restartoval telefon ( prakticky jediný co jsem neudělal bylo odinstalování a znovunainstalování aplikace ) tak to po tomto povolení naskočilo. Třeba to s tím nesouvisí a jen si to zrovna ta aplikace v tu chvíli našla , nevím.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň - Skvrňany
Odesláno

Také mě to nepřijde moc pravděpodobné že by zapnutí polohy mělo vliv na aktualizaci času, na mobilu ji povolenou vůbec nemám a na počítači v android emulátor, kde je s zamrznutím časem v apce neustále problém, jsem ji povolil, ale Vodafone TV aplikace polohu stejně nezapne (a čas v apce je stále zamrzlý), což vidím v nastavení androidu v záložce poloha, takže z mého pohledu to mohla být spíš náhoda, ale kdoví ta apka je celá taková divná a nedotažená.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community