Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den všem, náhled při přetáčení má standardně fungovat (určitě nesouhlasím s tvrzením, co zde padlo, že o tomhle víme a není nám to potřeba připomínat). Neevidujeme žádnou takovou chybu plošně. Pokud to tedy někomu nefunguje správně a nepomáhá ani restart zařízení, zavolejte nám na 800 77 00 77 nebo napište přes https://tam.je/forum, abychom to mohli s našimi techniky řešit. 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

Tak mě to pořádně nefungovalo ani na vašem "prémiovém" settopboxu a při streamování přes AirPlay to nefunguje už vůbec. Navíc nelze ani posouvat obraz z iPhonu, to pak pořad spadne a běží od začátku, ale to už jsem zde také hlásil.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

@Martin - VodafoneMyslím, že si to můžete sami vyzkoušet, jak to "funguje". W10, aktuální Chrome, vyzkoušel jsem asi deset náhodně vybraných stanic. Při přetáčení v prvních 15 minutách pořadu se náhledy zobrazují a pak už ne. U všech je to stejné. Mimochodem, zase mi to nechtělo povolit přetáčení, že Prima bla, bla.... a přitom, žádný program Primy jsem nezkoušel. Domnívám se, že je tak od začátku. Pořád je ale otravné, když chci spustit jiný program (nebo i jiný pořad ze stejného programu), tak jsem zase na výchozí obrazovce a musím znovu přepínat, listovat a hledat, kde je ta správná stanice. To už konečně někoho nenapadne, že by se to mělo opravit?

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odesláno
  • Centrum péče

Zkusil jsem to na notebooku a náhledy se ukazují - i když jsem už dojel na asi 40. minutu - viz screenshot. Není to tedy tak, že by se to tedy týkalo všech programů nebo všech uživatelů.

 

image.png

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Jak píše Kenny, náhledy jsou vidět do 15. minuty přesně, pak už nic.  Vy jste to zkoušel na zpětném zhlédnutí nebo nahrávce? Na ZZ to někdy funguje po celé délce (i když teď zkouším ZZ Comeback S1E7 a tam jsou taky jen 15 minut), ale v nahrávkách jsem náhledy neviděl... snad nikdy. Tam je to vždycky černé.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

@Ondra - Vodafone Jiný počítač a to samé:

2024-02-08-01.thumb.jpg.424f0717ddb762bc9385241e0f288914.jpg

 

Je to ze zpětného zhlédnutí.

Upraveno uživatelem kenny

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odesláno

Řekl bych, že špatné zobrazování, nebo spíš nezobrazování náhledů (zejména při webovém sledování) je spíš standardem, určitě se nejedná jen o ojedinělé případy. Tvrzení, že když to funguje Ondrovi a možná i ostatním z centra péče,  tak musí být automaticky chyba u všech ostatních, to vážně neberu. Pokud naprosto totožné problémy zaznamenávají uživatelé napříč celou republikou, pak je to jednoznačně chyba VF.  Proč to funguje u všech konkurenčních TV bez problémů? 

Taky bych se mimo jiné rád dozvěděl, proč se mi někdy u časové osy (spodní červené čáry) objevuje bílé orámování a někdy ne? Jak to má být správně?  S orámováním, nebo bez?  Opět si tahle aplikace dělá co chce a nikdy nevíte co můžete očekávat za překvapení...

Nicméně, i když je absence náhledů mrzutá a dokáže sledování TV hodně znepříjemnit, jsou tu celé desítky dalších, daleko závažnějších chyb, problémů a nefunkčních věcí, které by měl VF řešit a které zákazníky dokáží přivést od normálního nasrání až téměř k zuřivosti.  Není divu, že se pak uchylují k docela peprným výrazům...

Ale jak je bohužel zjevné, ani po třech letech VF nemá zájem chyby řešit. Dokud lidé platí, je všechno OK .... 😠 VTV.jpg

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

Je to tak 😞

image.thumb.png.53f0656a2ae59ca8706a158699698a5e.png

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno
  • Centrum péče

Zkoušel jsem to na zpětném zhlédnutí i nahrávkách, náhledy se mi vždy ukázaly pro celý pořad, nenarazil jsem na moment, že by se po 15. minutě přestaly načítat. Tím neříkám, že se to neděje, ale reaguji na to, že si to můžeme snadno otestovat a předat k opravení (já bych neměl co předávat - zkoušel jsem to na více pořadech)... Pro předání proto potřebujeme konkrétní příklady (u jakého pořadu se to stalo, popis situace, verze OS a prohlížeče...), jak to psal Martin na předchozí stránce. Pokud budete chtít, je možné nám zavolat na 800770077 nebo informace poslat přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/forum/.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

má to každý .Mě je už jedno přecházím jinam.

Snímek obrazovky 2024-02-09 090407.png

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community