Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Na Kaltuře prý frčí celá skupina Vodafone, ale pochybuji, že se stejnými problémy jako u nás, to by je na západ od nás ale asi i na východ vynesli v zubech.

Jo podporou AppleTV, zařazením NS5&6 a odloženým převodem na nové TV tarify odvrátili propadliště dějin, otázka je, na jak dlouho 😅

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
před 6 hodinami, thornung napsal:

Tohle rozhodovani uz jednou delali (aspon na nasem trhu) kdyz koupili UPC a Horizon Go na nejakou dobu museli platit nez se preslo na VTV.

Otazka je, kde vsude se ta nase verze VTV jeste pouziva, a jaka je spokojenost tam. A jestli i jinde je moznost si takto jednoduse stezovat na foru. (Zdejsi forum je jeste z doby UPC a taky to puvodne nebylo officialni forum, jestli me pamet neklame.)

Aby jsme z toho nakonec nevysli jenom jako jedini nespokojenci. 😁

 

P.s.: Me uz bude "trapit" VTV jen par tydnu, ja uz se k prechodu jinam odhodlal...

Když hledám popis chyb, které mi VTV občas nabídne místo toho, na co se chci dívat, tak velkou část najdu převážně v němčině, kde se řeší podobné problémy. Nemám pocit, že by tam vládlo nějaké nadšení, takže "popularita" VTV je patrně mezinárodní.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

To je fakt nepoužitelné to VTV - spustím Voyo v okně, spustím MAX v okně, jenom tady nějaký i.d.i.o.t. přijde s tím, že takhle to je super - a to nemluvím o věčném načítacím kolečku:

image.thumb.png.7a0bfb318f99f7c5cf946d9b7dac55d4.png

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Přidám telly nebo ivysilani, oba spouští video v okně. Navíc všichni s výrazně nižším zatížení hw (při stejném rozlišení jako VTV) - což kvituji obecně, ale zejména v těchto vedrech!

  • -
  • -
  • Základní
  • -
  • Praha
Odesláno

No tak 32" má i větší rozlišení než je Full HD (alespoň já to tak mám) a to je potom přes celý monitor obrázek jak...

Upraveno uživatelem Medvěd

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

No přesně - krom toho, že o to nikdo nestojí, tak vidět to ve 4K nikdo ani nechce 🙂 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
V 27. 6. 2024 v 8:10, Ondra - Vodafone napsal:

@CoEPěkný den, díky za uvedení podrobností. Abychom to mohli předat k prověření, potřebujeme založit požadavek k vaší TV službě. Pošlete nám prosím svou zprávu přes https://tam.je/forum (nebo tam přidejte odkaz na svůj příspěvek), postaráme se o to. 

Už vaši zprávu vidím, díky, předáme a potvrdíme vám to 🙂 

Dobrý den,

možná by se slušelo podat zákazníkovi zpětnou informace o tom, jak proběhla oprava, či stále ještě probíhá.

U mě doma technik vyměnil konektor k modemu - to bylo 1.7.2024 - tento zásah byl naprosto zbytečný. Dále jsem dostal informaci, že proběhne nějaký zásah v domě na rozvodech. 

K dnešnímu dni nemám absolutně žádné informace a televize je na PC stále naprosto nepoužitelná - viz odkaz na video: https://photos.app.goo.gl/yYvVGUTaQg2njwDk7

A má trpělivost dochází. Platím za službu, kterou nemohu používat - posbírám důkazy a obrátím se na obchodní inspekci.

  • Basic
  • Red Basic
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465, CA modul
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@CoEPěkné ráno, kolegové na zprávu reagovali, a pokud nedošlo k dořešení situace, tak prosím na zprávu znovu reagujte.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

@CoEmůžeš upřesnit v čem je konkrétně problém a předtím nebyl ? 

Z toho videa vidím že ti obraz jede trhaně, to ale není chyba pomalého připojení, to je buďto chyba aplikace, nebo má počítač nedostatečný výkon, nebo kombinace obojího.

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

 

před 10 hodinami, Veronika - Vodafone napsal:

@CoEPěkné ráno, kolegové na zprávu reagovali, a pokud nedošlo k dořešení situace, tak prosím na zprávu znovu reagujte.

Dobrý večer, Veroniko,

ano, zde kolegové reagovali - to je v pořádku. Mě zajímá, kdy bude vyřešen můj problém, jelikož vámi poskytnuté služby nejsou v kvalitě, která by mě uspokojila a já stále za službu platím. A domnívám se, že pokud vám za nějakou službu platím, tak ji mám dostat v odpovídající kvalitě - a to není tento případ.

před 8 hodinami, tomus napsal:

@CoEmůžeš upřesnit v čem je konkrétně problém a předtím nebyl ? 

Z toho videa vidím že ti obraz jede trhaně, to ale není chyba pomalého připojení, to je buďto chyba aplikace, nebo má počítač nedostatečný výkon, nebo kombinace obojího.

 

Odkaz na původní příspěvek se všemi podrobnostmi: 

https://www.techforum.cz/topic/61197-chyby-vodafone-tv/?do=findComment&comment=473030

 

  • Basic
  • Red Basic
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465, CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community