Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Centrum péče

Pokud je příčina ve vyšších nárocích TV přehrávače (což může být, ale nemusí), o kterých se tady ve vlákně diskutovalo, tak tuto záležitost už řešíme a podle všeho to bude v další aktualizaci upravené. Datum nasazení ještě známé není, nejpravděpodobněji se jeví září...

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/page/67/#findComment-473900
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, včera cca ve 23:00 byl vypadek internetu, že by Vodafone napsal, že je něco nefunkční? Kde žijete. Na stránkách samozřejmě napsané, že všichno jede bomby a vše je plně funkční. Zkusil jsem i rádoby IT rady, které by mi poradili experti na telefonu a to restart routeru a setoboxu. Samozřejmě nepomohlo. Zhruba v 5:00 se internet rozběhl, ale TV nefungovala, stále mi StB hlásil, že je nefunkční server. Na stránkách Vodafone opět info, že všechno jede naprosté bomby. Tak jsme se teda asi před hodinou rozhodl, že si pustím zpětně pořad, na ktery jsem se nemohl dívat, jelikož nic nefungovalo. Haha,  nejprve hláška, že nemám nějaké předplatné a potom: Chyba serveru :D Větší komedii jsem snad zažil jen u O2 a jejich nefunkční aplikaci. 

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • STB
  • Ostrava
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/page/67/#findComment-473907
Sdílet na ostatní stránky

Výpadek byl v části Ostravy, jelikož se poškodila (či byla poškozena) záložní optická trasa, která byla zřízena po požáru kolektorů, kdy shořelo na uhel úplně vše, co tam vedlo, včetně kovových konzolí. Prakticky zůstaly jen holé betonové stěny. Vodafone byl vlastník infrastruktury, který nejrychleji vymyslel, domluvil a realizoval záložní trasu, kterou ostatní okopírovali i bez oficiálního posvěcení, ale město se zachovalo správně v takové mimořádné situaci dalo svolení následně hromadně všem. Vodafone také jako jediný najal bezpečnostní agenturu, která začátek a konec záložní trasy 24/7 hlídá (to je fakt), ale nejde mít non-stop pokrytou celou trasu. Jakmile bylo poškození záložní trasy zjištěno, ihned v nočních hodinách začala oprava. 

Komedií bych to nenazval, spíše tragédií či dramatem. Posílám ještě odkaz na příspěvek, kde jsem to popisoval:

https://www.techforum.cz/topic/62832-kompletní-výpadek-internetu-i-tv/?do=findComment&comment=472803

  • Souhlasím 2
  • Děkuji 1
  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/page/67/#findComment-473914
Sdílet na ostatní stránky

I když správce úloh ukáže vytížení CPU max 40% tak i tehdy může občas CPU nestíhat a obraz trhat.
Správce úloh zobrazuje sekundové průměry, takže když je zatížení 20% a na čtvrt sekundy vyletí na 100% a cpu už nestíhá, tak Správce úloh to zaokrouhlí pro danou sekundu třeba na 60%. Ale čtvrt sekundy to nesthá a obraz trhne.
Zdá se tak, že CPU jede jen na 60% a není ze Správce patrné, že chvilkama prostě nestíhá a jede na 100%.
Netvrdím, že je to i tento případ, ale je možné, že ne vždy Správce úloh zobrazuje skutečnost.

Upraveno uživatelem Ivo2003
  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/page/67/#findComment-474044
Sdílet na ostatní stránky

I při celkovém vytížení CPU do 20% dochází k zasekávání obrazu. Pokud by na krátkou dobu mělo vyskočit na 100%, pak ale soudruzi z VF někde udělali chybu. Po dlouhé době jsem si pustil VTV v prohlížeči a nevycházím z údivu, co všechno se dá zkazit. V poslední době je to standard, každá aktualizace přínáší nové chyby a ještě horší, než předchozí verze. Ten kdo vymyslel full screen nebo nic, by zasloužil pranýř. Ještě jsem slyšel varianty pro zvážení kubánské kleště nebo albánskou rukavici ⚠️.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/page/67/#findComment-474062
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
  • Centrum péče

@marek-81Pěkný den, Marku, plošný problém hlášený nemáme, doporučoval bych proto pro jistotu zkusit aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat, zda to bude stále stejné. Pokud ano, tak nám zavolejte na 800770077 a vyberte volbu pro technické potíže, kolegové se na to s vámi podívají. Díky.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63280-chyby-vodafone-tv/page/67/#findComment-475255
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...