Odesláno 11. února11. úno Tak díky za zprávu. Zase se tolik nestalo O2TV mně fungovala... - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov
Odesláno 12. února12. úno Dívám se do nahrávek. Mezi jednotlivýma nahrávkama nejde poznat kdy se daný díl vysílal a ani jaký to je díl. V přehledu nahrávek je jen daný seriál bez označení dílu. To je ještě OK, i když to je nepřehledné. Když dám u konkrétního dílu smazat (kde už aspoň jde vidět číslo dílu i když nejde vidět datum), tak se objeví: Nahrávka byla úspěšně smazána A pod tím dvě volby Smazat pouze tento díl a Smazat celý seriál. Napřed to tedy píše, že bylo smazáno a potom to teprve nabízí jestli smazat jen tento díl a nebo celý seriál? Trochu divné. A text: "Bude smazáno z nahrávky za méně než 90 dny" To Vodafone považuje z hlediska gramatiky za správné? Upraveno 12. února12. úno uživatelem Ivo2003 Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 12. února12. úno Uprav si osobní nastavení, není poznat o jakém přístroji píšeš. Já u nahrávek mám datum, ale to mazání je trochu chaotické, a některé funkce tam jsou zbytečné. Třeba to - Ochrana nahrávky. Jinak na ten vzhled a nedokonalosti si zvykejte, Vodafonu se to takhle prý líbí a nic se měnit nebude. A gramatika je to poslední co bych řešil. Čas do EPG se nevrátil, pokračování v sledování taky ne. Jsou dvě řešení. Zvyknout si na to, že vodafone rozhoduje co chceme a nebo odejít jinam Super Basic Základní, Sport Vodafone TV 3 box, Compal CH7465 Teplice
Odesláno 12. února12. úno Zapomněl jsem napsat že to je ve vodafonní aplikaci na mobilu. Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 1. března1. břez Taky máte nyní na DVTV Extra problém se zvukem? App na Samsung TV. Přepnu na program, zvuk běží pár sekund a najednou je ticho. Přepnu jinam, tam zvuk jede, přepnu zpět, zvuk jede několik sekund a je ticho. Upraveno 1. března1. břez uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 1. března1. břez @Technikusproblém jsem zaznamenal normálně i při sledování TV (na Samsungu). Zvuk jako by se oddělil a u pořadů i reklam byly slyšet jen některé ruchy, jako kdyby televize nepouštěla kompletní zvukovou stopu. Už si nevzpomenu, jestli pomohl restart TV (dlouze přidržené tlačítko vypnutí TV), nebo jsem vyřešil jinak. Premium Super Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha
Odesláno 1. března1. břez před 1 hodinou, Technikus napsal: Taky máte nyní na DVTV Extra problém se zvukem? App na Samsung TV. Přepnu na program, zvuk běží pár sekund a najednou je ticho. Přepnu jinam, tam zvuk jede, přepnu zpět, zvuk jede několik sekund a je ticho. DVTV už nehraje vůbec Video unavailable, potom KVIFF.TV taky nehraje V DVB-C Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most
Odesláno 1. března1. břez Potvrzuji na OTT Kviff.tv nejde chyba ut1805 A dvtv to samé Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 2. března2. břez Nyní už zvuk vypadá v pořádku. Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 2. března2. břez před 19 hodinami, Pavel m napsal: DVTV už nehraje vůbec Video unavailable, potom KVIFF.TV taky nehraje V DVB-C To vypadá asi nějaký převodník mezi IPTV Na DVB-C POŘÁD nefunkční. Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.