Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

A měřil u toho signál, nebo jen vyměnil koncovku?

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Jen vyměnil koncovku 

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

Já jsem měl doma už 3 techniky kvůli kostičkování. První řekl, že se musí dotáhnout kabely, druhý, že se musí vyměnit zásuvka a třetí, že je zásuvka v pořádku, že je to 5G sítí. A taky řekl, že 34% signál je OK. A když mi pak volali, jestli už je to opravené, tak jsem samozřejmě řekl, že pořád ne. No je už to víc, jak měsíc a už se nikdo neozval...

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

Příště až přijde technik tak ho zamkni v bytě a nepouštej dokud to neopraví.Mě taky měnil zásuvku, koncovky na kabelu ne, ty jsou prý moje a to on dělat nemůže.Ale měl nějaký přístroje, tím to měřil přímo před televizí, pak někam volal, asi na centrálu aby to pustili víc nebo co a najednou to bylo v pohodě.

A těch cca 30% je fakt ok?Ne ko?

P.S. nečekej že se ti někdo ozve, zas tam volej.Platíš plnou částku?Tak by si měl dostat plnou službu.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

Nevím, taky se mi zdálo, že 35% není ok, když třeba ČT má 80-85%. Problém začne ve chvíli, kdy kvalita signálu začne skákat rychle mezi třeba 0 a 35%, to pak právě kostičkuje. Jen nerozumím, proč to kostičkuje když jiné kanály jako například ČT nebo Nova jsou ok.  Jako fakt mě to štve, protože jsem jinak s nabídkou dvbc i kvalitou spokojený, ale zase na druhou stranu nemůžu platit za něco, co nefunguje.

Upraveno uživatelem marek-81

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

Snad všichni technici, se kterými jsem se potkal od převzetí UPC Vodafonem (šlo sice o internet, ale to je asi jedno) byli jak ze zvláštní školy a vůbec netušili co dělají. Jo ne, jeden byl normální, ale ten byl u souseda, takže ho nepočítám.

Takže tři návštěvy bez výsledku mi přijdou jako standard 🤷🏻‍♂️

 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Čeká mě další návštěva technika, po novém roce. Pokud ani to nepomůže k vyřešení, vypovím kabelovku, nedá se nic dělat. 

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

Určitě to vyjde,mne až třetí návštěva technika problém vyřešila!🤩

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

Když mi vypadl MUX na dvb-t s ČT SD vyslali technika, hodnoty "měřil" pouze na mobilu přes nějakou apku s tím, že je to OK. Měřit hodnoty "v kabelu" už se prý vůbec nedělá, s tím, že by tam naměřil to samé. Novou zásuvku mi dal do ruky s tím, že když budu chtít, ať si jí nainstaluji sám. Po asi třech měsících Vodafone seznal, že to je systémová chyba a MUX najednou naladit šel.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Nejspíše koukal na hodnoty úrovní ma modemu, to by mohlo také být někdy vypovídající, ale ne při rušeni ...

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 1

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community