Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Pomůže mi někdo z Vodafone? Po špatném prodloužení smlouvy u vás v systémech retenčním oddělením mi včera přišla sms, že konec tv a mám vrátit set top boxy. Okamžitě jsem to začal řešit s call centrem. Byl jsem v šoku, když mi bylo oznámeno, že budu 24 hodin bez televize. Bohužel horor pokračuje. Jsem i nadále další den s odpojenými set top boxy a zrušenou kabelovkou, call centrum mi jen říká, že se mi z retenčního někdo ozve, je pátek podvečer a mám zůstat  na víkend bez TV? Děkuji za spuštění tv do počítače jako nouzovku, ale ne díky. Je to smutné, ale opět zkouším konkurenční IPTV 😞 , ikdyž mám Vodafone rád. (požadavek č. 2153211)

Upraveno uživatelem Michal Kourek
  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Michal KourekPěkné odpoledne, je mi líto, že došlo k této situaci. Je dobře, že jste to ihned řešil s operátory na lince. Kolegy jsem požádala o přednostní zpracování této zprávy, avšak nezaručím vám, že odpověď obdržíte ještě dnes 😞 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/#findComment-478554
Sdílet na ostatní stránky

@Veronika - VodafoneOdpověď z Vodafone. Opravdu tam máte tak hloupé lidi? Já chci ty set top boxy s DVB-C připojit a všichni jste mi to slibovali. No to nemyslíte vážně? PROSÍM O POMOC. Navíc paní lže. Smlouvu jsem ukončil, ale retenční mi říkalo, že si to mám rozmyslet, což jsem učinil a vše mělo běžet dál. Ještě jsem si dělal fór s retenčním, jestli mě neodpojíte, Poslechněte si ty nahrávky. Kdo mi pomůže? Jen chci připojit zpátky set top boxy DVB-C, co mám doma a obnovit TV. Proboha kde to jsem 😞

Fór? 

 

Hezký večer, pane Kourku, 

děkuji moc za Vaši zprávu, ráda se s Vámi na televizi podívám.

Moc mě mrzí, že máte takové potíže teď před Vánoci a chápu, jak nepříjemné to je 😞 Ověřila jsem Váš zákaznický účet a opravdu vidím, že kolega ze specializovaného oddělení Vám původní Vodafone TV ukončil dle předchozí domluvy :-( Nyní Vám ale kolegové aktivovali novou Vodafone TV novou s 90729456. Jedná se o internetovou televizi, takže můžete sledovat TV na webu, v aplikaci a nebo přes chytrou TV, kam stáhnete aplikaci Vodafone TV. Více informací posílám na tomto odkazu. Co se týká set-top-boxů, doporučuji zajít na pobočku do Zlína, o víkendu mají otevřeno od 9:00 do 20:00. Set-top-boxy Vám tady vymění. Původní set-top-boxy stačí zaslat přes Parcel Shop s kódem, který jsme Vám poslali. Pro jistotu ho posílám znovu 61400158041.

Pane Kourku, ještě jednou se omlouvám za vzniklé potíže, věřím, že bude nakonec vše v pořádku. Kdyby cokoliv, dejte mi vědět. 

Přeji Vám krásný den.

Zuzana Pudilová
Centrum on-line péče

Nakonec můžete naši komunikaci ohodnotit přes tlačítko pod ní. Děkuji Vám za zpětnou vazbu, díky které se můžu stále zlepšovat.

Upraveno uživatelem Michal Kourek
  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/#findComment-478555
Sdílet na ostatní stránky

@Marek-26

 

před 8 minutami, Marek-26 napsal:

Boxy pro DVB-C službu doručuje technik. Chtějte tedy doručení na co nejdříve, ale obávám se, že už to bude až po novém roce.

Děkuju, myslím, že při nefunkčnostii dříve. Jenom nechápu, proč mi dva dny call centrum říká, že mě znovu připojí po jejich chybě a pak po mně někdo chce výměnu boxů a navíc výměnu boxů s jinými technologiemi. Kde to jsem? 🙂 

@Veronika - VodafoneDobrý den, Veroniko, boxy jsou odlišné technologie. Internetové boxy nechci, chtěl jsem stále služby DVB-C, je to důvod loajality k Vodafone. Asi budu volat v pondělí znovu call-centrum a vyžadovat smluvené řešení DVB-C. Zklamání, obrovské. Pokud máte možnost zařídit připojení boxů o víkendu, budu rád. Zatím koukám na Magentu TV. Ostuda pro Vodafone v online době.

Upraveno uživatelem Michal Kourek
  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/#findComment-478558
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Michal KourekMrzí mě a omlouvám se, pokud došlo k nějakému nedorozumění při hovoru s operátory na lince 😞 Bude potřeba v tomto případě tuto službu zrušit a zadat novou objednávku na kabelovou technologii a také se domluvit na výjezdu technika, který vám boxy doveze. To však o víkendu možné není 😞 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/#findComment-478559
Sdílet na ostatní stránky

@Veronika - VodafoneDobrý večer, Veroniko, děkuji za zájem. Přesto očekávám po opakovaných chybách Vodafone nápravu z Vaší strany s další nulovou námahou klienta, aby někam posílal boxy Parcelem? Objednával novou smlouvu, nové boxy, výjezd technika? "Výborný a levný" proces. 🙂 Dodržte prosím vše původně dohodnuté o pokračování smlouvy. Vše je nahráno v hovorech, kdy jste mi to slíbili.
A znovu dodávám. Zklamání, obrovské. Pokud máte možnost zařídit pokračování původní dohodnuté smlouvy retenčním oddělením a připojení mých dvou boxů o víkendu, budu rád. Zatím koukám na Magentu TV. Ostuda pro Vodafone v online době. Děkuji, Michal.

Upraveno uživatelem Michal Kourek
  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/#findComment-478560
Sdílet na ostatní stránky

Já to moc nechápu, nechci do toho nějak rýpat, ale může se to stát komukoliv z nás tak bych rád věděl co tedy dělat.

Takže - ty si dal výpověd, pak tě retenční přemluvilo takže vypověd neproběhla a přesto tě odpojili?Kdo a proč, nebo stačí se jen v telefonu zmínit a končíš?

A ty přece ty setoboxy ještě máš doma a ty co chceš DVB-C tak proč by si je měl měnit a řešit nějaký  výjezd technika?

Nebo ty boxy nějak odpálili na dálku že nefungují?Přece je nemusíš vracet jen by ti je měli u nich v centrále oživit, ne?Nebo to funguje nějak jinak?

Díky za vysvětlení.

P.S. napíšou ti že máš jít na pobočku kde ti ty boxy vymění a v další větě že je máš odeslat?A to máš vyměnit DVB-C co máš doma za internetové boxy který ty nechceš?

  • Super
  • Basic
  • Sport
  • Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/#findComment-478561
Sdílet na ostatní stránky

@dad18Je to tak absurdní, že tomu nebudete věřit. A to fakt mám rád Vodafone. 🙂 
"
Takže - ty si dal výpověd, pak tě retenční přemluvilo takže výpověd neproběhla a přesto tě odpojili?" - Ano, dal jsem výpověď a retenční mi říkalo, kdybych si to rozmyslel, ať dám vědět. Volal jsem tedy asi o den později a výpověď stáhl zpátky, že zůstanu, ale za levnější cenu, protože Premier sport, který Vodafone zrušil, platím jinde (Telly sportovní balíček u Alzy se slevou pro zajímavost.). Vodafone mi zlevnil cenu, všechno jsme si odsouhlasili a jedeme dál. Vážně jsem vtipkoval v tel. hovoru, zda mě neodpojí 🙂.
"Kdo a proč, nebo stačí se jen v telefonu zmínit a končíš?". Včera mi přišla SMS, že dneškem končí televizní služby a ať vrátím boxy. Okamžitě jsem volal Vodafone, kde mi říkali, obnovujeme služby, ale může to trvat do 24 hodin. Dnes jsem po 24 hodinách volal, že nic a slíbili mi, že se někdo ještě dnes ozve, SNAD. Neozval Pak jsem psal požadavek v "Můj Vodafone" - nic, a teď na Tech fóru.
"A ty přece ty setoboxy ještě máš doma a ty co chceš DVB-C tak proč by si je měl měnit a řešit nějaký  výjezd technika?" - Ano, boxy máme doma a fungují jen velmi omezeně, spíše nepoužitelně. Jsou odpojené v systému Vodafone. Odeslání těchto boxů Parcelem a přívoz nových boxů technikem je pouze doufám návrh stupidního a drahého procesu. Navíc call centrum a podpora fóra možná nerozumí rozdílu IPTV boxů a DVB-C boxů. DVB-C je pro mě důvod loajality k Vodafone (UPC).
 

Je to strašně stupidní, když jsem chtěl odejít, pak jsem jako věrný zůstal a teď mě takhle trápí 🙂. Krásný víkend.

Upraveno uživatelem Michal Kourek
  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/#findComment-478562
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   1 registrovaný uživatel

×
×
  • Vytvořit...