Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Prosím @Ondra - Vodafonea @Veronika - Vodafoneo kontakt na ombudsmana zákazníků Vodafone nebo aby se mi ozval ombudsman sám. Opravdu se jako loajální zákazník nechci smířit s tím, že jste mi nepomohli po vašich chybách, odpojili mě od služeb a navrhujete nesmyslná řešení, abych odesílal někam boxy, zval si technika a připojoval stejné boxy. Zaplatíte mi i den neplaceného volna v práci? Opakuji, že využíváme teď konkurenčních služeb kvůli vašim chybám. Obrovské zklamání, Michal (požadavek č. 2153211)

Upraveno uživatelem Michal Kourek
  • Nesouhlasím 2
  • Haha 1
  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín

Píše se zde i o nabídce od růžového operátora na 6 měsíců. 

Proč tak u Vodafone zůstávat a pořád tady smolit tolik nepochopitelných příspěvků a stran? Tohle je forum, řešit to musíte oficiální cestou. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

@TechnikusProtože jsem loajální zákazník Vodafone a mám rád DVB-C technologii. Spíše mě překvapuje @Technikusproč jsi tady ty a bojuješ proti zpětné vazbě Vodafone 🙂 v tolika diskuzích. Jsi placený Vodafone?

  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín

Nechápu o co ti pořád jde.Dal si výpověd? Dal.Odmítl si nabídku z retenčního?Odmítl.Takže ti tu výpověd aktivovali a je hotovo.Kdyby jim to trvalo déle tak tu zas někdo nadává, že jim to trvá dva dny a není to hned.

Pak sis to rozmyslel, ale výpověd už nejde dát zpět když to je v systému tak to prostě nezruší.A proto musíš vrátit setoboxy protože jsou už nefunkční a nejdou oživit na dálku.Nabídli ti ty internetové aby si mět tv hned a nemusel  čekat na technika co přijde až po novým roce.Veronika byla na tebe smutná a nabízí ti pomoc a ty budeš vyhrožovat ombudsmanem?Nechceš to zavolal i na Novu?Kde udělali chybu?Tu si udělal sám tak nadávej jen sobě.

A jak si se dovolal na to retenční? To přece nejde, jak mi kolikrát řekli na vodafone lince.Prosím o vysvětlení jestl ito tedy jde nebo ne.

  • Super
  • Basic
  • Sport
  • Vodafone TV 3 box
  • Teplice

@Michal KourekPřijdou mi Vaše reakce a komentáře už přehnané. Pátek, odpoledne, víkend před námi, dokonce za pár dnů i několik státních svátků, poslední dny roku... 

Co myslíte, že se bude nyní dít? 

Zkušenost zajímavá, ale myslím si, že by k tomu stačil jeden komentář. Ale tady už jsou snad 4 strany a už jsme u ombudsmana. 

 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Nejsi náhodou ty placený od t-mobile když tu děláš dusno?A co nechápeš na tom že ti nabídli internetový setobox jen proto aby si měl na svátky tv?Ten druhý box vozí technik co k tobě přijede až po novém roce, chápeš?

  • Super
  • Basic
  • Sport
  • Vodafone TV 3 box
  • Teplice

@dad18Žádnou nabídku jsem neodmítl a dohodl se na smlouvě o pokračování všeho s jinými cenami, jako vždycky každý rok, důkazem jsou nahrávky hovorů a fakt jsem velmi zklamaný.

Upraveno uživatelem Michal Kourek
  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín

Chybu může udělat každý. 

Nicméně to laškování chci dát výpověď, chci ji odvolat se očividně může i nemile otočit a vzniknout problém. 

Takže předkládám, že zatím můžete fungovat na IPTV a set top boxy se vyřeší v dalších dnech. 

Pokud se trvá na reklamaci /stížnosti, lze tady

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

@dad18Jsem z financí a pardon, po chybách Vodafone, nebudu měnit z DVB-C za IPTV boxy a naopak, s výjezdem technika, z mého volna, jen kvůli chybám Vodafone a špatně nastaveným procesům. 🙂 A očekávám když ne o víkendu, že v pondělí se hned někdo ozve a navrhne nápravu. Ve financích řešíme nápravu v hodinách.

Upraveno uživatelem Michal Kourek
  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín
před 2 hodinami, Michal Kourek napsal:

Ano, dal jsem výpověď a retenční mi říkalo, kdybych si to rozmyslel, ať dám vědět. Volal jsem tedy asi o den později a výpověď stáhl zpátky

Nemohl si za den možná dva stáhnout vypověd.Už proběhla v tu chvíli co si jí podal.nevěřím tomu, že za dva dny ti někdo slíbil že tu výpověd stáhne zpět.

A pořád nechápeš proč musís měnit ty setoboxy dvb-c na iptv i když jsem ti to už vícekrát vysvětlil.Podle mě jen prudíš a nebo začínáš být opilý jak pořád dokola přidáváš stejné bláboly.

Jak si se spojil s tím retenčním mi dokážeš vysvětlit?Máš na ně snad číslo?

Požádám pak zástupce vodafonu zda je možné abych si já sám zavolal na retenčí a pořešil si tedy nějakou slevičku.😉

 

  • Super
  • Basic
  • Sport
  • Vodafone TV 3 box
  • Teplice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...