Michal Kourek Odesláno pátek v 21:35 Autor Sdílet Odesláno pátek v 21:35 @dad18Nahrávky s call centrem a retenčním jsou důkazem. Proč bych asi aktivně řešil nečekané výpovědi smskami takhle před Vánocemi. Proč by mi call centrum slibovalo dva dny opravu vlastních chyb? Vše je v nahrávkách. Citovat Basic Fibre - ALLinONE, 18+ Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box Praha Zlín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478595 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dad18 Odesláno pátek v 21:36 Sdílet Odesláno pátek v 21:36 před 6 minutami, dad18 napsal: Jak si se spojil s tím retenčním mi dokážeš vysvětlit?Máš na ně snad číslo? 1 Citovat Super Basic Sport Vodafone TV 3 box Teplice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478596 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Kourek Odesláno pátek v 21:39 Autor Sdílet Odesláno pátek v 21:39 (upraveno) @dad18Spojil jsem se s call centrem, navrhl jsem, že neukončím smlouvu, že mám návrh, a ať mi zavolá ten, co mi navrhoval nové podmínky. Dotyčný volal ten samý den nebo druhý den, už nevím. Upraveno pátek v 21:41 uživatelem Michal Kourek Citovat Basic Fibre - ALLinONE, 18+ Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box Praha Zlín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478597 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dad18 Odesláno pátek v 21:48 Sdílet Odesláno pátek v 21:48 (upraveno) Takže to jsou už čtyři dny po tvojí podání výpovědi.Fakt věříš tomu že po čtyřech dnech jde vrátit výpověd?No tak to se ještě asi těšíš na ježíška, že. A že by ti call centrum zjistilo kdo ti volal a dokázali mu dát zprávu a on se ti ozval?No já na ježíška už nevěřím. Upraveno pátek v 21:49 uživatelem dad18 Citovat Super Basic Sport Vodafone TV 3 box Teplice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478598 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Kourek Odesláno pátek v 21:55 Autor Sdílet Odesláno pátek v 21:55 @dad18Úpravu služeb jsem řešil s Vodafonem už před měsícem a tohle jsem vážně nečekal ani náhodou. Chtěl jsem mít klidné Vánoce a ne, že mi Vodafone pošle kvůi chybným procesům výpovědi. A když už se stalo a 2 dny mi Vodafone slibuje nápravu, že se tak nestane, Mrzí mě to. Mám Vodafone rád. Útoky na mě a na Vodafone nejsou na místě, naopak operativní procesní řešení. Krásné Vánoce všem. Ono, poslat výpovědi SMSkami a když už se to navíc stalo chybou opačné strany, která Vám teď nechce pomoci, je smutné a hlavně neetické 🙂 Cituji: "Dobry den, vase hlavni sluzba byla zrusena, stale mate aktivni zarizeni. Nechcete-li, abychom vam ho uctovali i nadale, je potreba ukoncit smlouvu o pronajmu xy. Na https:// xy zjistite, jak na to. Vas Vodafone. .....Celé je to chyba nějaké člověka a procesu a já chci jen pomoci napravit, že jsem nic nerušil. 🙂 a být loajální a slušný 🙂 @Ondra - Vodafonea @Veronika - VodafoneMůžete si prosím poslechnout nahrané hovory s call centrem a retenčním a dát mi vědět, že jste to vyřešili 🙂 Děkuji, Michal. Citovat Basic Fibre - ALLinONE, 18+ Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box Praha Zlín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478599 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno včera v 08:02 Centrum péče Sdílet Odesláno včera v 08:02 @Michal KourekJe mi líto, že došlo k této nepříjemné situaci nyní před svátky a omlouvám se za to 😞 Na diskuzním fóru však vaši stížnost vyřídit nedokážeme, a to se týká i naslechnutí hovoru i komunikace u vašeho zákaznického účtu. Vidím, že vám kolegové již na vaši zprávu reagovali a pokud s jejich reakcí nesouhlasíte, tak prosím reagujte na jejich zprávu. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478605 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Kourek Odesláno před 14 hodinami Autor Sdílet Odesláno před 14 hodinami Budu věřit, že se mi v pondělí někdo ozve a pomůže mi obnovit neukončené služby. Hezký víkend. @TechnikusAno, děkuj, formulář Reklamace jsem využil. Zejména proto, že mám návrhy z Vodafone na 3 procesy dalšího postupu a potřebuji si vybrat. Hezký víkend, Michal. Citovat Basic Fibre - ALLinONE, 18+ Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box Praha Zlín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478623 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.