Michal Kourek Odesláno 20. prosince 2024 Autor Sdílet Odesláno 20. prosince 2024 @dad18Nahrávky s call centrem a retenčním jsou důkazem. Proč bych asi aktivně řešil nečekané výpovědi smskami takhle před Vánocemi. Proč by mi call centrum slibovalo dva dny opravu vlastních chyb? Vše je v nahrávkách. Citovat Basic Fibre - ALLinONE, 18+ Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box Praha Zlín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478595 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dad18 Odesláno 20. prosince 2024 Sdílet Odesláno 20. prosince 2024 před 6 minutami, dad18 napsal: Jak si se spojil s tím retenčním mi dokážeš vysvětlit?Máš na ně snad číslo? 1 Citovat Super Basic Základní, Sport Vodafone TV 3 box, Compal CH7465 Teplice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478596 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Kourek Odesláno 20. prosince 2024 Autor Sdílet Odesláno 20. prosince 2024 (upraveno) @dad18Spojil jsem se s call centrem, navrhl jsem, že neukončím smlouvu, že mám návrh, a ať mi zavolá ten, co mi navrhoval nové podmínky. Dotyčný volal ten samý den nebo druhý den, už nevím. Upraveno 20. prosince 2024 uživatelem Michal Kourek Citovat Basic Fibre - ALLinONE, 18+ Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box Praha Zlín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478597 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dad18 Odesláno 20. prosince 2024 Sdílet Odesláno 20. prosince 2024 (upraveno) Takže to jsou už čtyři dny po tvojí podání výpovědi.Fakt věříš tomu že po čtyřech dnech jde vrátit výpověd?No tak to se ještě asi těšíš na ježíška, že. A že by ti call centrum zjistilo kdo ti volal a dokázali mu dát zprávu a on se ti ozval?No já na ježíška už nevěřím. Upraveno 20. prosince 2024 uživatelem dad18 Citovat Super Basic Základní, Sport Vodafone TV 3 box, Compal CH7465 Teplice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478598 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Kourek Odesláno 20. prosince 2024 Autor Sdílet Odesláno 20. prosince 2024 @dad18Úpravu služeb jsem řešil s Vodafonem už před měsícem a tohle jsem vážně nečekal ani náhodou. Chtěl jsem mít klidné Vánoce a ne, že mi Vodafone pošle kvůi chybným procesům výpovědi. A když už se stalo a 2 dny mi Vodafone slibuje nápravu, že se tak nestane, Mrzí mě to. Mám Vodafone rád. Útoky na mě a na Vodafone nejsou na místě, naopak operativní procesní řešení. Krásné Vánoce všem. Ono, poslat výpovědi SMSkami a když už se to navíc stalo chybou opačné strany, která Vám teď nechce pomoci, je smutné a hlavně neetické 🙂 Cituji: "Dobry den, vase hlavni sluzba byla zrusena, stale mate aktivni zarizeni. Nechcete-li, abychom vam ho uctovali i nadale, je potreba ukoncit smlouvu o pronajmu xy. Na https:// xy zjistite, jak na to. Vas Vodafone. .....Celé je to chyba nějaké člověka a procesu a já chci jen pomoci napravit, že jsem nic nerušil. 🙂 a být loajální a slušný 🙂 @Ondra - Vodafonea @Veronika - VodafoneMůžete si prosím poslechnout nahrané hovory s call centrem a retenčním a dát mi vědět, že jste to vyřešili 🙂 Děkuji, Michal. Citovat Basic Fibre - ALLinONE, 18+ Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box Praha Zlín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478599 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 21. prosince 2024 Centrum péče Sdílet Odesláno 21. prosince 2024 @Michal KourekJe mi líto, že došlo k této nepříjemné situaci nyní před svátky a omlouvám se za to 😞 Na diskuzním fóru však vaši stížnost vyřídit nedokážeme, a to se týká i naslechnutí hovoru i komunikace u vašeho zákaznického účtu. Vidím, že vám kolegové již na vaši zprávu reagovali a pokud s jejich reakcí nesouhlasíte, tak prosím reagujte na jejich zprávu. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478605 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Kourek Odesláno 21. prosince 2024 Autor Sdílet Odesláno 21. prosince 2024 Budu věřit, že se mi v pondělí někdo ozve a pomůže mi obnovit neukončené služby. Hezký víkend. @TechnikusAno, děkuj, formulář Reklamace jsem využil. Zejména proto, že mám návrhy z Vodafone na 3 procesy dalšího postupu a potřebuji si vybrat. Hezký víkend, Michal. Citovat Basic Fibre - ALLinONE, 18+ Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box Praha Zlín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478623 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Kourek Odesláno čtvrtek v 15:31 Autor Sdílet Odesláno čtvrtek v 15:31 (upraveno) .@Veronika - Vodafone@Ondra - VodafoneOd 19.12. mi postupně vypínáte služby, které jsme vzájemně prodloužili. Pokud pominu nesmyslnou výměnu boxů za identické, pro změnu od 31.12., kdy mě call centrum znovu ujistilo, že je vše v pořádku, jste mi odpojili uprostřed Silvestra Max. Chápu, že Silvestr, ale nikdo mi na call centru nepomohl. Je 2.1., kontaktoval jsem znovu call centrum, které mi slíbilo, že špatně navedený balíček z Vaší strany mi někdo obnoví a někdo se mi ozve. Je normální pracovní den, 16:30 hod. Ozve se tedy někdo a pomůže mi? Opravdu Vodafone nevadí, že zákazníkům služby nefungují několik dní a opakovaně 😞? A pokud mě někdo tady odkáže na reklamační formulář, opravdu nezabírá. Mám si Max zaplatit tedy bokem, protože jsem zoufalý? 😞 Upraveno čtvrtek v 15:35 uživatelem Michal Kourek Citovat Basic Fibre - ALLinONE, 18+ Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box Praha Zlín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478808 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno čtvrtek v 15:50 Sdílet Odesláno čtvrtek v 15:50 Jak nezabírá reklamační formulář? Vždyť na to je lhůta 30d a problém nastal, nebo je minimálně tady na foru publikovaný 20.12.2024. Jinak služby, které nefungují lze regulérně vyreklamovat a žádat kompenzaci služeb za nevyužité dny/týdny. Nicméně to budou bohužel desetikoruny, možná nějaká ta stokoruna. Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478810 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Kourek Odesláno čtvrtek v 15:56 Autor Sdílet Odesláno čtvrtek v 15:56 (upraveno) @TechnikusJasně 30 dní bez televize nebo telefonu v dnešní době ok? 🙂 Já jsem osobně v pojišťovnictví a v asistencích. Když vám nepojede auto, pomůžeme vám v desítkách minut, max. trochu později a proces je o mnoha lidech, máme vás nechat čekat někde 30 dní, ať si poradíte? Vodafone je proces IT a může ho vyřešit během několika hodin. Upraveno čtvrtek v 16:03 uživatelem Michal Kourek Citovat Basic Fibre - ALLinONE, 18+ Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box Praha Zlín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63284-storno-ukon%C4%8Den%C3%AD-slu%C5%BEeb/page/5/#findComment-478812 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.