Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

@dad18Nahrávky s call centrem a retenčním jsou důkazem. Proč bych asi aktivně řešil nečekané výpovědi smskami takhle před Vánocemi. Proč by mi call centrum slibovalo dva dny opravu vlastních chyb? Vše je v nahrávkách.

  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín

@dad18Spojil jsem se s call centrem, navrhl jsem, že neukončím smlouvu, že mám návrh, a ať mi zavolá ten, co mi navrhoval nové podmínky. Dotyčný volal ten samý den nebo druhý den, už nevím.

Upraveno uživatelem Michal Kourek
  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín

Takže to jsou už čtyři dny po tvojí podání výpovědi.Fakt věříš tomu že po čtyřech dnech jde vrátit výpověd?No tak to se ještě asi těšíš na ježíška, že.

A že by ti call centrum zjistilo kdo ti volal a dokázali mu dát zprávu a on se ti ozval?No já na ježíška už nevěřím.

Upraveno uživatelem dad18
  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice

@dad18Úpravu služeb jsem řešil s Vodafonem už před měsícem a tohle jsem vážně nečekal ani náhodou. Chtěl jsem mít klidné Vánoce a ne, že mi Vodafone pošle kvůi chybným procesům výpovědi. A když už se stalo a 2 dny mi Vodafone slibuje nápravu, že se tak nestane, Mrzí mě to. Mám Vodafone rád. Útoky na mě a na Vodafone nejsou na místě, naopak operativní procesní řešení. Krásné Vánoce všem.

Ono, poslat výpovědi SMSkami a když už se to navíc stalo chybou opačné strany, která Vám teď nechce pomoci, je smutné a hlavně neetické 🙂

Cituji: "Dobry den, vase hlavni sluzba byla zrusena, stale mate aktivni zarizeni. Nechcete-li, abychom vam ho uctovali i nadale, je potreba ukoncit smlouvu o pronajmu xy. Na https:// xy zjistite, jak na to. Vas Vodafone. .....Celé je to chyba nějaké člověka a procesu a já chci jen pomoci napravit, že jsem nic nerušil. 🙂 a být loajální a slušný 🙂 

@Ondra - Vodafonea @Veronika - VodafoneMůžete si prosím poslechnout nahrané hovory s call centrem a retenčním a dát mi vědět, že jste to vyřešili 🙂 Děkuji, Michal.

  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín
  • Centrum péče

@Michal KourekJe mi líto, že došlo k této nepříjemné situaci nyní před svátky a omlouvám se za to 😞 Na diskuzním fóru však vaši stížnost vyřídit nedokážeme,  a to se týká i naslechnutí hovoru i komunikace u vašeho zákaznického účtu. Vidím, že vám kolegové již na vaši zprávu reagovali a pokud s jejich reakcí nesouhlasíte, tak prosím reagujte na jejich zprávu.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha

Budu věřit, že se mi v pondělí někdo ozve a pomůže mi obnovit neukončené služby. Hezký víkend.

@TechnikusAno, děkuj, formulář Reklamace jsem využil. Zejména proto, že mám návrhy z Vodafone na 3 procesy dalšího postupu a potřebuji si vybrat. Hezký víkend, Michal.

  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín
  • po 2 týdnech...
Odesláno (upraveno)

.@Veronika - Vodafone@Ondra - VodafoneOd 19.12. mi postupně vypínáte služby, které jsme vzájemně prodloužili. Pokud pominu nesmyslnou výměnu boxů za identické, pro změnu od 31.12., kdy mě call centrum znovu ujistilo, že je vše v pořádku, jste mi odpojili uprostřed Silvestra Max. Chápu, že Silvestr, ale nikdo mi na call centru nepomohl. Je 2.1., kontaktoval jsem znovu call centrum, které mi slíbilo, že špatně navedený balíček z Vaší strany mi někdo obnoví a někdo se mi ozve. Je normální pracovní den, 16:30 hod. Ozve se tedy někdo a pomůže mi? Opravdu Vodafone nevadí, že zákazníkům služby nefungují několik dní a opakovaně 😞? A pokud mě někdo tady odkáže na reklamační formulář, opravdu nezabírá. Mám si Max zaplatit tedy bokem, protože jsem zoufalý? 😞

Upraveno uživatelem Michal Kourek
  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín

Jak nezabírá reklamační formulář?

Vždyť na to je lhůta 30d a problém nastal, nebo je minimálně tady na foru publikovaný 20.12.2024. 

Jinak služby, které nefungují lze regulérně vyreklamovat a žádat kompenzaci služeb za nevyužité dny/týdny. Nicméně to budou bohužel desetikoruny, možná nějaká ta stokoruna. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno (upraveno)

@TechnikusJasně 30 dní bez televize nebo telefonu v dnešní době ok? 🙂 Já jsem osobně v pojišťovnictví a v asistencích. Když vám nepojede auto, pomůžeme vám v desítkách minut, max. trochu později a proces je o mnoha lidech, máme vás nechat čekat někde 30 dní, ať si poradíte? Vodafone je proces IT a může ho vyřešit během několika hodin.

Upraveno uživatelem Michal Kourek
  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...