Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

To není, ale myslím si, že jsme to tu už psali.

TV mělo jít používat v danou dobu přes web, na Smart TV přes aplikaci Vodafone TV a dalších jiných variantách sledování, ne? Nebyl problém pouze s odpojenými set top boxy? 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Je však trošku nešikovný, že si tady můžeme psát hory doly příspěvků, ale stejně zde nic nevyřešíme. 

Od toho jsou prodejny, zástupci, telefonní linka apod.

Na fóru o tom můžeme jenom diskutovat. 

 

Jinak co se týče zmíněné asistence, o té by se daly psát taky romány. Dají se najít kdejaké zkušenosti některých zákazníků v nesnázích, kteří čekali na pomoc, odtah, nebo třeba zařízení noclehu i hodiny. Takže asi tak. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

@TechnikusVodafone nemůže snad ani měřit SLA, když svátky a dokonce i pracovní dny (třeba dnešek) považuje za nepracovní dny, retenční se neozvalo. Osobně u mého problému vidím spíše it procesní problém, pokud se od 19.12. ujišťuji, že mi služby běží po chybném zrušení Vodafone ok a kvůli chybě Vodafone se ujišťuji, že je to čím dál větší průšvih. Zítra má proběhnout nesmyslná výměna stejných dvb-c boxů za úplně stejné dvb-c boxy a budu pokračovat za zoufalý návrat Max, který jsem si před chvílí předplatil jinde. Vodafone mám rád, ale tohle je nějak mimo i se zkušeností u konkurence? Držím palce všem 🙂 , krásný rok 2025.

  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín

@TechnikusTak to už je hodně jednotlivců, hodně sw systémů, hodně procesů. Osobně jako fanoušek Vodafone myslím, že to už je moc i na Vodafone. Zkušenost, předchozí UPC, jsem tohle nemusel řešit a pokud ano, bylo v hodinách napraveno 🙂 

@Marek-26Služby běží, jen ne správně a už mnoho dní 🙂 

@Technikus Jo a pro zajímavost, tyhle zmatky řeším už od 25.11, děkuji Vám, že jsem si to dohledal. 🙂 

  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín

Celé je to bizár. Teď nechci hodnotit, zda je zrovna tenhle konkrétní případ vina VF nebo @Michal Kourek. Vydrž, nechej doběhnout jednotlivé kroky, stejně ti nic jiného nezbývá. Postupuj na základě dílčích výsledků dál a dál, pokud na to máš nervy. Nakonec to nějak, byť s mírnými ztrátami, nějak dopadne. Ono bez té "bedny" prostě člověk nějak chvíli přežije 🙂

 

VF je moloch, není zcela userfriendly, (to se mi soukromě potvrdilo několikrát). Mají natolik přebujelou závislost na vlastních IT systémech a neschopných operátorech v první instanci, že vyřešit něco pro mladého ale "méně bystrého" člověka, nebo seniora, který sice služby má ale on-line světu a svému zákaznickému účtu přestává rozumět a je na jednání v prodejně závislý, nebo něco, co se jen trochu vymyká jejich nalinkované situaci, je téměř nemožné. Nečekejte zázraky ani příliš přístupu po lidské stránce. Ani zákaznická linka, nebo prodejna vám nepomůže (taky na základě osobní zkušenosti) a vy potom sedíte dvě hodiny u počítače před zákaznickým účtem zemřelého účastníka a nedokážete převést služby na pozůstalého, ani rozběhnout zákaznický účet toho pozůstalého, přestože vás všude ujišťují, že už všechno v systému funguje a "mělo by to jít" jít, ale konkrétní kroky z nikoho nevyrazíte jen proto, že všechno visí na jedné drobnosti, se kterou právě ty z nejchytřejších VF systémů nepočítají.

 

Ale nechci jen kafrat. Za mě osobně, můj vlastní účet a moje problémy,  asi jsem měl štěstí. VF mi vyšel vždycky vstříc a naše jednání, technická i administrativní vždycky aspoň nějak dopadla ke vzájemné spokojenosti.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
  • Centrum péče

@Michal KourekDobrý den, Michale, pokud jsem to dobře pochopil, tak vám dnes znovu zřizujeme kabelovou TV. To znamená, že poté, co vám technik dodá set-top box(y) pro nově zřízenou kabelovou TV (u které došlo k nechtěnému zrušení), tak budete mít zcela nové číslo služby pro Vodafone TV. A k ní pak získáte nový předplatitelský kód pro sledování Maxu. Ten se v Můj Vodafone objeví nejpozději během pár dnů po aktivaci. Návod pro uplatnění kódu pak najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-hbo/

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

@Ondra - VodafoneJe tomu tak, stačilo, kdyby mi podávali lidé na call centru správné informace, Momentálně mám pro změnu televizi v produktech dvakrát. U jedné připojený MAX a u druhé připojené PRIMA+. Budu čekat, že se někdo z VDF ozve a budeme pokračovat @sodekcz"děkuji za podporu"....krůček po krůčku k nápravě. Krásný nový rok.

Upraveno uživatelem Michal Kourek
  • Basic Fibre
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box
  • Praha Zlín

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...