Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Centrum péče

@Michal KourekU té nově zřízené "kabelové" Vodafone TV budete mít jak nový kód k Maxu, tak i k Prima+. Stejně jako u Maxu může chvíli trvat, než se kód objeví (obvykle to je do 2 dnů). Podrobné informace najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-primaplus/.

Předám informace kolegyni, která řeší váš e-mail, abyste případně ještě dořešili nadbytečnou TV.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

mě by zajímalo ,kolik stojí Vodafone TV +  .Protože jsem dnes dostal nabídku za 220 kč ,nemělo to být trošku méně  s internetem .

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

V ceníku je toto

image.thumb.png.babea19b364093d33b1ac32d43373e18.png

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Dobrý den, Vodafone CZ a.s. již nikdy! Už pul roku řeším sice krátkodobé, ale za to neustálé výpadky TV a INT a děsnou stabilitu signálu. Vyslali technika - proměřil, vyměnil všechny konektory, nic nezjistil a vše prý  O.K. … naštěstí byl velice ochotný a snaživý. Mnou zasílané požadavky na sjednání nápravy a neustálé reklamace fungování sjednaných a placených služeb, opakovaně týdenní zasílání “hlášení” výpadků TV … a nic se stejně za půl roku nezměnilo, ale všechny mé požadavky a reklamace ve fináli evidují jako kladně vyřízeny a vše “asi” funguje správně… No a teď tady vidím, že si příspěvky ještě cenzurují a schvalují nějakým “moderátorem” TVL, kam se to ten svět “služeb” žene… asi mají dostatek zákazníků a nepotřebují si udržet ty dlouhodobé … zlaté UPC … VDFN místo, dle historického hesla “kupředu, zpátky ni krok”, jde cestou “kašleme na zákazníka” … však mu nabídneme větší balíček služeb … , i když TV a INT stejně nefunguje jak má ;-(… S VDFN končím a jdu jinam … X-krát jsem do VDFN psal, že opravdu nemám zájem a nechci nic navíc než to, aby mi na 100% fungovalo to, za co si platím. Bohužel … nefunguje do dnes. Chtělo by to asi novou strategii a péči VDFN vs. zákazník… Tak věřím, že tento příspěvek v politice VDFN asi neprojde a bude smazán … Naštěstí je spousta dalších možností jak se podělit na soc. sítích se “zážitky” s Vodafone CZ a.s. pro ostatní …

  • Super
  • -
  • Základní
  • Vodafone TV Standard box
  • Hranice
Odesláno

@GociSchvaluje se první příspěvek, je to jedna z dalších ochran proti spamu. Protože nikdo není placený za to, aby to tu non-stop monitoroval. To jen na vysvětlenou. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor
před 10 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@Michal KourekU té nově zřízené "kabelové" Vodafone TV budete mít jak nový kód k Maxu, tak i k Prima+. Stejně jako u Maxu může chvíli trvat, než se kód objeví (obvykle to je do 2 dnů). Podrobné informace najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-primaplus/.

Předám informace kolegyni, která řeší váš e-mail, abyste případně ještě dořešili nadbytečnou TV.

@Ondra - VodafoneMoc děkuji, bude fajn neplatit stejnou službu 2 x 🙂. Jinak fandím Vodafone, momentálně mi funguje vše a děkuji, fandím Vodafone a technologii DVB-C, kterou považuji za nevyužitý potenciál a výhodou na trhu 🙂

@GociAd výpadky - Já srovnávám technologie a ano, mám i výpadky ve Vodafone. Nicméně musím říci, že u internetu i TV minimální. Jsem v Praze - u internetu překryvem wifi od sousedů - tohle si hlídám v Praze denně a nevěřil bych, že klesnu překryvem wifi z 250 na 0 celá něco 🙂
U TV - se zprovozněním 5G jsem si k DVB-C musel pořídit zesilovač - vyřešil mi rušení 5G a přidal kabel pro dvb-t a hbbtv do televize. Zesilovač z Alzy mi tak vyřešil problémy s rušením DVB-C signálu od Vodafone. 5G nerozumím, ale prý ruší DVB-C. Možná někdo přidá další zkušenost. 🙂

Upraveno uživatelem Michal Kourek

  • Basic
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone TV app Google, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Praha Zlín
Odesláno

@Michal Koureknejrychlejsi by byvalo asi bylo ihned po zruseni sluzeb zazadat o (staro)nove sluzby jako novy zakaznik. Kolik casu to trva, nez pripoji noveho zakaznika? Den, dva? Chapu, byl jste ve stresu z nastale situace (protichudne informace z VF, vraceni boxu, nereagovani, svatky pred vami  atd.). Myslim, ze jste dobrym prikladem pro ostatni, kteri se mohou ocitnout ve stejne situaci. Retenci prece chceme cas od casu vsichni a ne kazdy v tom umi chodit 😉

Pekny a hlavne spokojeny novy rok!

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community