Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zničeho nic mi router zakazuje Wifi. Nic jsem roky neměnil, restart nepomáhá (Compal CH7465).  Inet přes RJ45 funguje, v nastavení routeru vidím, že je v pokročilém nastavení zakázáno wifi(?) Když wifi opět povolím a dám uložit změny, napíše mi to, že změny jsou uloženy, ALE ihned se to v tom menu přepne zase na zakázáno. Moje sítě tedy vidět nejsou..

  • Super
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Litvínov
Odesláno

Zkus udělat tovární reset, pokud to nepomůže tak bude asi na výměnu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mohl by pomoct reset, tady máš návod:

-
1. Najděte na modemu tlačítko reset.

Obvykle je na zadní straně modemu a je zapuštěné, takže pro jeho stisknutí budete potřebovat kancelářskou sponku nebo třeba párátko.

2. Vhodným předmětem stiskněte tlačítko reset a držte ho stisknuté zhruba 15 sekund.

Před stisknutím tlačítka reset musí být modem zapnutý.

  • Start
  • Basic+
  • Základní
  • Vodafone TV app Google, Vodafone TV app Samsung, Compal CH7465
  • Příbram
Odesláno

Ano, tímto způsobem se provádí reset modemu do továrního nastavení, který už jsem zde doporučoval.

Nedávno si tu stěžoval jeden uživatel na stejný problém a tovární reset mu pomohl.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno
  • Autor

ŘEŠENÍ: s routerem nic nebylo, vypnuli to dálkově na Vodafonu a po druhém zavolání mi to zase zapnuli. Vyřešeno za pět minut, jenže předtím se s tím člověk štval doma dvě hodiny. Samozřejmě mi neřekli kdo a proč to vypnul. Nešlo o vypnutí internetu nebo routeru, ale pouze o položku wifi nastavení routeru. 

  • Super
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Litvínov
Odesláno

Tak technik Vodafonu se rozhodl jen tak ti vypnout wifi? No tak na to si počkám jestli bude nějaé oficiální vyjádření. Jen pro případ kdyby se to stalo i mě, tak abych věděl co dělat.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

Ať to vypl kdokoliv, mělo to jít v routeru zapnout / změnit předvolby Wifi, eventuálně po továrním nastavení, ne? 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Nerozumím tomu, proto se zajímám. To má Vodafone ještě nějakou centrálu co je nadřazená tomu co si já nastavím na routeru nebo stb?Když si dám třeba Primu na třetí pozici tak mi to může vodafone změnit?

Upraveno uživatelem dad18

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

Jestli to není další součást "optimalizace" viz tady.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

v můj Vodafone máte i možnost diagnostiky modemu, restart a reset

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community