Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Na dálku je nejspíše možné WIFI vypnout a nebo i změnit název a podobně.
Ale proč by to dělali jen tak náhodně?

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

No to chápu, ale že bych si to pak já doma zapnul a zas by mi to oni vypnuli?A tak furt dokola? Že to nastavení co udělá vodafone je nadřazené tomu co si nastavím já?

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

Předpokládám, 

že snad jednou a pokud ano, tak snad omylem. Pokud opakovaně, může jít i o vadu routeru apod. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

No to asi ne, já reaguji na ten případ co tu je.. a psal že mu to vypli i když si to zapínal a pak až po zavolání se to vyřešilo.Přece si to četl, že to nebyla vada ani omyl ale asi atentát. 😀

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

Sdílím podobnou zkušenost po výměně bílého Compalu za VF station 6. Ze začátku, po jeho nastavení, došlo ke vzdálené deaktivaci wifi resp. vypnutí wifi bez mého přičinění. Příčinu jsem nezjistil. Znovu jsem nastavil a už OK.

  • Premium
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Myslím že VF by měl automaticky optimalizovat úplně jinde, než v klientské části WiFi (byť to může mít tak lišácky ukryto ve smlouvě).

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Optimalizace WiFI na Arrisu ze strany Vodafone neprobíhá, to si dělá ten modem nějakým způsobem sám. To vypnutí WiFi bude nějaký bug.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
V 4. 1. 2025 v 15:16, 971620306 napsal:

ŘEŠENÍ: s routerem nic nebylo, vypnuli to dálkově na Vodafonu a po druhém zavolání mi to zase zapnuli. Vyřešeno za pět minut, jenže předtím se s tím člověk štval doma dvě hodiny. Samozřejmě mi neřekli kdo a proč to vypnul. Nešlo o vypnutí internetu nebo routeru, ale pouze o položku wifi nastavení routeru. 

@Marek-26tak tohle asi bug nebude, nebo?

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

BUG bude to, když samo přestane fungovat či se sama vypne WiFi. Nevím, zda mají ve VDF možnost manuálně vypnout WiFi na modemu (za UPC to šlo, uměli t na technické podpoře). 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
V 4. 1. 2025 v 15:16, 971620306 napsal:

ŘEŠENÍ: s routerem nic nebylo, vypnuli to dálkově na Vodafonu a po druhém zavolání mi to zase zapnuli. Vyřešeno za pět minut, jenže předtím se s tím člověk štval doma dvě hodiny. Samozřejmě mi neřekli kdo a proč to vypnul. Nešlo o vypnutí internetu nebo routeru, ale pouze o položku wifi nastavení routeru. 

Tak asi to vypnout na dálku umí, ledaže by si to přispěvatel vymyslel.

Marku, ty nesmíš říct nic proti Vodafone nebo nerozumíš psanému textu? Tak se raději nevyjadřuj.

Takhle to vypadá, že přispěvateli nevěříš.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community