Odesláno 4. ledna 2025 v 14:534. led 2025 Na dálku je nejspíše možné WIFI vypnout a nebo i změnit název a podobně. Ale proč by to dělali jen tak náhodně? Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 4. ledna 2025 v 15:114. led 2025 No to chápu, ale že bych si to pak já doma zapnul a zas by mi to oni vypnuli?A tak furt dokola? Že to nastavení co udělá vodafone je nadřazené tomu co si nastavím já? Super Basic Základní, Sport Vodafone TV 3 box, Compal CH7465 Teplice
Odesláno 4. ledna 2025 v 15:134. led 2025 Předpokládám, že snad jednou a pokud ano, tak snad omylem. Pokud opakovaně, může jít i o vadu routeru apod. Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 4. ledna 2025 v 15:184. led 2025 No to asi ne, já reaguji na ten případ co tu je.. a psal že mu to vypli i když si to zapínal a pak až po zavolání se to vyřešilo.Přece si to četl, že to nebyla vada ani omyl ale asi atentát. 😀 Super Basic Základní, Sport Vodafone TV 3 box, Compal CH7465 Teplice
Odesláno 6. ledna 2025 v 09:366. led 2025 Sdílím podobnou zkušenost po výměně bílého Compalu za VF station 6. Ze začátku, po jeho nastavení, došlo ke vzdálené deaktivaci wifi resp. vypnutí wifi bez mého přičinění. Příčinu jsem nezjistil. Znovu jsem nastavil a už OK. Premium Super Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha
Odesláno 6. ledna 2025 v 14:226. led 2025 Myslím že VF by měl automaticky optimalizovat úplně jinde, než v klientské části WiFi (byť to může mít tak lišácky ukryto ve smlouvě). Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 6. ledna 2025 v 14:416. led 2025 Optimalizace WiFI na Arrisu ze strany Vodafone neprobíhá, to si dělá ten modem nějakým způsobem sám. To vypnutí WiFi bude nějaký bug. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 7. ledna 2025 v 09:507. led 2025 V 4. 1. 2025 v 15:16, 971620306 napsal: ŘEŠENÍ: s routerem nic nebylo, vypnuli to dálkově na Vodafonu a po druhém zavolání mi to zase zapnuli. Vyřešeno za pět minut, jenže předtím se s tím člověk štval doma dvě hodiny. Samozřejmě mi neřekli kdo a proč to vypnul. Nešlo o vypnutí internetu nebo routeru, ale pouze o položku wifi nastavení routeru. @Marek-26tak tohle asi bug nebude, nebo? Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 7. ledna 2025 v 10:047. led 2025 BUG bude to, když samo přestane fungovat či se sama vypne WiFi. Nevím, zda mají ve VDF možnost manuálně vypnout WiFi na modemu (za UPC to šlo, uměli t na technické podpoře). Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 7. ledna 2025 v 10:117. led 2025 V 4. 1. 2025 v 15:16, 971620306 napsal: ŘEŠENÍ: s routerem nic nebylo, vypnuli to dálkově na Vodafonu a po druhém zavolání mi to zase zapnuli. Vyřešeno za pět minut, jenže předtím se s tím člověk štval doma dvě hodiny. Samozřejmě mi neřekli kdo a proč to vypnul. Nešlo o vypnutí internetu nebo routeru, ale pouze o položku wifi nastavení routeru. Tak asi to vypnout na dálku umí, ledaže by si to přispěvatel vymyslel. Marku, ty nesmíš říct nic proti Vodafone nebo nerozumíš psanému textu? Tak se raději nevyjadřuj. Takhle to vypadá, že přispěvateli nevěříš. Super Basic Základní, Sport Vodafone TV 3 box, Compal CH7465 Teplice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.