Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Některé nahrávky pořízené tento měsíc nejdou přehrát. Při pokusu spuštění přes set-top box se objeví pouze černá obrazovka, v mobilní aplikaci Vodafone TV zase chybová hláška viz. screen. Má někdo podobný problém?

Screenshot_20241221_235602_Vodafone TV.jpg

  • Basic
  • -
  • Základní
  • Vodafone TV Premium box
  • Praha
Odesláno

Ano, také se mi to občas objevuje.Sice skoro pokaždé s jiným číslem ( o tom si myslím, že to je jen nějaké náhodné číslo a ani vodafone neví co znamená) ale jedno je jisté, a to že nahrávku už neuvidíš.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno
  • Autor

To je teda super. Ze dne na den jsem tak přišel skoro o polovinu všech nahrávek (16 z 35), na které jsem se během svátků chtěl s rodinou  podívat. Mám pocit, že už se mi to v minulosti jednou stalo, zdaleka ne ale v takovémhle rozsahu. Tenkrát ale zmizely úplně.

  • Basic
  • -
  • Základní
  • Vodafone TV Premium box
  • Praha
Odesláno

Po debatě s technickým oddělením vodafone jsem pochopil, že nahrávky co zmizí se můžou ještě za pár dní objevit, (to se mi stalo, zmizely, po pár dnech se objevily, ale jen některé) a nahrávky který mají nějakou takovou chybovou hlášku tak jsou už navždy fuč, dokonce mi pak pár dní nešly ani vymazat a nakonec zmizely samy od sebe.Reakce technika byla - to víte, je to elektronika, má to svojí hlavu a někdy si to dělá co chce. 😀

Proto na nahrávání moc nespoléhám, super je to zpětné koukání (škoda že jen týden), ale chápu a sám to tak dělám, že si nahraji nějaký seriál a až po posledním dílu se na to v kuse kouknu a modlím se aby to fungovalo. 😀 Naštěstí má spousta stanic svůj archiv a někdy se to zmizelé dá dohledat i tam.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno
  • Autor

Díky za popis tvé zkušenosti., která mě samozřejmě vůbec nepotěšila. Zaráží mě hlavně tebou popisovaná reakce technického z Vodafonu. To mám tedy jako jejich zákazník počítat s tím, že jakoukoli nahrávku, kterou si  pořídím, pak díky možné neopravitelné  chybě na jejich straně  nespustím a zároveň se modlit, aby se to samé nestalo i při příštím nahrávání? 

Pokud by nahrávky na nějaký čas zmizely a pak se zase funkční objevily, to bych ještě nějak zkousnul a určitě se mi to už  v minulosti také stalo. V  tomhle případě jsou ale nahrávky pořád videtelné a zabírají místo v celkovém úložišti, jen nejdou přehrát. 

Zpětné přehrávání je sice krásná věc a nabízí ho dnes už téměř každý poskytovatel TV služeb (někteří i na dobu delší než 7 dní). Pořizování nahrávek pořadů s možností přehrání během dalších 90 dnůí to ale samozřejmě už z principu nahradit nemůže.

  • Basic
  • -
  • Základní
  • Vodafone TV Premium box
  • Praha
Odesláno

Já tu reakci chápu, je to prostě jen levná elektronika.Vem si co dělá počítač a Windows, taky to není bez chyby.Kdyby zpětné přehrávání bylo na 90 dní tak se nahrávat nic nemusí. (jen prima, pšt, víme proč. 😀) Mě víc zarazilo třeba to, že po aktualizaci mají někteří jiné chyby než druhý lidi a to i na stejném přístroji.

A to mě taky zarazilo, že sis nestěžoval třeba na špatné epg nebo rozmazávání obrazu jako ostatní kteří třeba zas nahrávání nepoužívají.

A na obranu stb a vodafone se mi to stalo jen jednou.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno
  • Autor

Ty ostaní věci, co zmiňuješ, mě samozřejmè vadí taky. Hlavně nemožnost pustit si nahrávku od místa, kde jsem naposledy skončil, to je neuvěřitelná pruda. Vše se už ale tady na foru řešilo. Nevšiml jsem si ale, že by někomu nahrávky z ničeho nic nešly přehrát., proto mě zajímalo, zda jsem.jediný s tímhle problémem.

  • Basic
  • -
  • Základní
  • Vodafone TV Premium box
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@Jirvan1978Pěkný den, mrzí mě, že máte s nahrávkami potíže 😕 Vím o tom, že zhruba od 6. do 12. prosince se tyto potíže u některých nahrávek objevily, obecně ale plošné potíže nemáme. Pokud jde o jiné období, tak prosím určitě zavolejte na 800770077 a vyberte volbu pro technické potíže, aby se na to s vámi mohli kolegové z technické podpory podívat. Doporučuji volat ve chvíli, kdy budete u boxu.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community