Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

Ze 150 Mbit/s internetu, který fungoval bez problémů jsme přešli na 1 Gb/s internet, který je k dispozici na naší adrese. Bylo třeba vyměnit modem.

 

Modem nebyl schopný se do ted připojit k internetu. Technik který tu byl řekl pouze že u antheny je 77 Db a u nás v zásuvce je 44 Db, takže to nejde a prý nemohl fungovat ani internet předchozí.

V síti co nám vede do zasuvky by problém být neměl, když 150 Mbit/s internet fungoval dobře. Jsme už 5 dni bez internetu a frustrace se stupňuje. Existuje služba od Vodafone na kterou bychom mohli přejit když 1 Gbit internet nefunguje? Bude nám fungovat 500 Mbit/s s 44 Db v zasuvce? 

 

Děkuji za odpověd.

Hezky den

Jaroslav

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

44dBmV / -16 dBuV, to už jsou opravdu hodně nízké hodnoty pod hranicí použitelnosti, ale také dost záleží na kvalitě signálu, tedy SNR,

Měnil technik i tv zásuvku ?

Jaký modem tam byl předtím ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Předchozí modem byl tento.

image.thumb.png.04b13e0c58029ad62ebb86694aa3dd92.png

Chápu, že hodnoty jsou nízké ale nechápu, proč u předchozího modemu problém nebyl 😞 Technik zásuvku měnil. 

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

No moment technik přece mění modem a čeká až se registruje nový u mě to tak bylo. Přece nechcete tvrdit, že se jen tak sebere a odjede. Snad vám předá funkční službu a potom odjede.

  • Premium
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Vsetín
Odesláno

Tak přinejhorším pokud by se to nevyřešilo jinak, se zkuste domluvit jestli by vám vrátitili ten starší modem s nějakým pomalejším tarifem, ale musím upozornit že už i modemy Compal se postupně stahují z oběhu a nahrazují novějšími Vodafone station také u pomalejších tarifů, takže ta domluva nemusí být úplně jednoduchá.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

a nebo se podívat zda není nas adrese optika přes cetin u VDF

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

chápu, děkuji

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Co takhle zavolat VF ,jestli ten modem je aktivní. Můžete i sobota neděle. Jaké na modemu svítí kontroly. 

Upraveno uživatelem Pavel m

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Pokud se modem nemůže připojit a zaregistrovat do sítě, tak na straně Vodafonu ho neuvidí a bude jako offline.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@Jaroslav VasaPěkné ráno, kontaktujte prosím přímo od zařízení technickou podporu na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, případně na čísle 800 77 77 31. Bude třeba modem diagnostikovat a prověřit, jestli došlo k propsání změny v systému.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community