Marek-26 Odesláno pondělí v 09:37 Sdílet Odesláno pondělí v 09:37 @Jenda055Jestli byla objednána samoinstalace, tak nečeká, jen předá a jede. @Jaroslav VasaTen nový modem používá i vyšší frekvence, než původní, může být problém tam. Nevím, zda byla objednána Profi nebo Samo instalace, ale v obou případech už se to mělo nějak řešit, bude potřeba servis. Pošlete mi případně do soukromé zprávy nějaký identifikátor (MAC adresu, číslo služby...), nechám prověřit, jak to tam s modemem vypadá z pohledu Vodafone. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63329-nov%C3%BD-modem-nen%C3%AD-schopen-se-p%C5%99ipojit-k-internetu/page/2/#findComment-479027 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda055 Odesláno pondělí v 11:31 Sdílet Odesláno pondělí v 11:31 Marek-26 Já měl také samoinstalaci, technik odpojil starý Vodafone sta. a připojil nový s Wifi 6. Poté čekal až si modem stáhne aktualizace. Jak bylo hotovo ještě se mě zeptal jestli internet jede. Rychlost se zvedla hned s 500 na 1Giga, zároveň na nový modem přeskočila pevná IPV4 adresa, kterou si platím a IPV6 /56. Jediné co jsem musel udělat přepnout ho do bridge. V samobsluze se nový modem objevil až na druhý den. Potom jsem podepsal zakázkový list a technik odjel. 1 Citovat Premium Super+ ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Premium, CA modul Vsetín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63329-nov%C3%BD-modem-nen%C3%AD-schopen-se-p%C5%99ipojit-k-internetu/page/2/#findComment-479033 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno pondělí v 14:07 Sdílet Odesláno pondělí v 14:07 No, tak samoinstalace je jen předání, jako kdyby to přivezl kurýr nebo pošťák, určitě součástí toho není zapojování dodaného zařízení atd. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63329-nov%C3%BD-modem-nen%C3%AD-schopen-se-p%C5%99ipojit-k-internetu/page/2/#findComment-479036 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno pondělí v 15:08 Sdílet Odesláno pondělí v 15:08 To můžu potvrdit. Samoinstalace bylo jen předání a zaregistrování MAC. Potom technik pádil po svých. Žádné čekání na roběh netu. 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63329-nov%C3%BD-modem-nen%C3%AD-schopen-se-p%C5%99ipojit-k-internetu/page/2/#findComment-479038 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno pondělí v 15:50 Sdílet Odesláno pondělí v 15:50 Mám Vodafone od dob exUPC, proběhla výměna několika set top boxů i modemů a nikdy to teda nebylo mezi dveřmi. Vždy to bylo cca na 15 minut. Je to zákazníkem, technikem, nebo čím se to liší? 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63329-nov%C3%BD-modem-nen%C3%AD-schopen-se-p%C5%99ipojit-k-internetu/page/2/#findComment-479039 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorar Odesláno pondělí v 18:12 Sdílet Odesláno pondělí v 18:12 před 3 hodinami, sodekcz napsal: To můžu potvrdit. Samoinstalace bylo jen předání a zaregistrování MAC. Potom technik pádil po svých. Žádné čekání na roběh netu. Jak - prosím, probíhá registrace mac adresy, když technik zákazníkovi jen předá modem před barákem. Děkuji. Citovat - - - - Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63329-nov%C3%BD-modem-nen%C3%AD-schopen-se-p%C5%99ipojit-k-internetu/page/2/#findComment-479040 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno pondělí v 18:29 Sdílet Odesláno pondělí v 18:29 @motorarZaregistruje MAC/SN do systému. @TechnikusOd zavedení samoinstalací to takto je. U výměny zařízení u aktivní služby na to má 5 minut, zároveň se zřízením služby musí do rozvodnice a následně zkontrolovat, že je na zásuvce signál a na to má 15 minut. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63329-nov%C3%BD-modem-nen%C3%AD-schopen-se-p%C5%99ipojit-k-internetu/page/2/#findComment-479041 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno pondělí v 22:06 Sdílet Odesláno pondělí v 22:06 @Marek-26 A co výměna zásuvky ? 1 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63329-nov%C3%BD-modem-nen%C3%AD-schopen-se-p%C5%99ipojit-k-internetu/page/2/#findComment-479044 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno včera v 06:58 Sdílet Odesláno včera v 06:58 S případnou výměnou zásuvky se počítá jen při zřízení nové služby a je to v těch 15 minutách 🙂 Když tam při prvním zřízení není zásuvka a musí se dělat/tahat kabel, tak je ta časová dotace samozřejmě větší. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63329-nov%C3%BD-modem-nen%C3%AD-schopen-se-p%C5%99ipojit-k-internetu/page/2/#findComment-479046 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno včera v 07:34 Sdílet Odesláno včera v 07:34 Měnit zásuvku je přece nutné i při výměně Compalu za Station. 1 Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63329-nov%C3%BD-modem-nen%C3%AD-schopen-se-p%C5%99ipojit-k-internetu/page/2/#findComment-479050 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.