Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Ehm...

U mě byl technik v bytě několikrát a zásuvka je snad 15 let stejná, beze změny a od toho komentáře došlo k výměně za Station s Wi-Fi 6 a přechodu na gigabit

Očividně se zde jedou praktiky z nějakého papírového checklistu technika, jak by to mělo být, ale jestli ona ta praxe v běžném životě není úplně jiná. 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
před 13 hodinami, motorar napsal:

Jak - prosím, probíhá registrace mac adresy, když technik zákazníkovi jen předá modem před barákem. Děkuji.

Technik to nascanuje do svého mobilního zařízení. Od toho okamžiku ppprobíhá změna v systému VF.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
před 37 minutami, Ivo2003 napsal:

Měnit zásuvku je přece nutné i při výměně Compalu za Station.

Měnil jsem z Compalu na Station v listopadu a na dotaz na výměnu zásuvky technik odpověděl, že se nechává původní a měnit se nic nemusí.

 

Upraveno uživatelem hrochada
  • Souhlasím 1
  • Zmatený 1
  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Google
  • Praha

Trojitě zopakovaný argument už přece musí být pravda, ne? 😉

Technici jsou taky jen lidé a jak jsem se přesvědčil, jejich profesionální i mentální úroveň bývá hóóódně rozdílná.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Dost záleží, jaká zásuvka se v bytě nachází. Dnes se dodávají zásuvky "do zdi" s rozsahem do 2000MHz a na zeď do 1800MHz. Ideální je tedy mít zásuvku s rozsahem min. 1800MHz, ale reálně stačí zásuvka s rozsahem do 1218MHz, teď v rámci modernizace sítě se spouští OFDM kanál, který končí těsně pod 1200MHz.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Co se týče techniků, které jsem tu za celou éru, co jsem u kabelovky, měl., tak si ani v nejmenším nemohu stěžovat. Vždy vyšli vstříc a práce pohoda. To je snad jediná skupina, která je, co se týče kabelovky, na úrovni.

Ovšem jednání a výsledky těch jednání s kancelářskými, tak to je bída a utrpení.  Vlastní praxe. A ta je k nezaplacení. A právě ten poslední výsledek (o kterém jsem tu nedávno jinde psal) dost ovlivnilo můj další postup vůči Vodafonu. Měl jsem dost plánů ohledně nové techniky - už radši nechci sám od sebe vůbec nic.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

OFDM kanály se naladí a gigabitu skoro dosáhnu (cca 930/100), takže nevím, zda to řešit. Výměnu zásuvky na vlastní žádost asi stejně neudělají, když to odmítli udělat při změně služby.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Google
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...