Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj, jak řešíte výpadky? Myslim výpadky, který nejde řešit restartem modemu.

Poslední rok mam výpadky konstatntně. Po konzultaci s Vodafone technikem po telefonu jsem se rozhodl přejít na vlastní wi-fi router a zapojit ho do režimu bridge za modem Compal. Bohužel nic se nezlepšilo, sice mam údajně wifi 7, ale internet vypadává řádově na několik minut několikrát denně. Podle diagnostiky Asus routeru je na mojí straně všechno v pořádku. Vodafone často hlásí výpadky v mojí ulici, ale dochází k nim stále, denně, i mimo hlášené výpadky. Už jsem opravdu zoufalej, má někdo podobný problémy? Jsem na téhle adrese 7 a půl roku. Drobné problémy začaly před asi třemi roky, ale posledních pár měsíců to vygradovalo to úplné nepoužitelnosti. Jsem hodně času na hotspotu z mobilu, protože internet je pro spoustu činností nepoužitelný. Díky předem za jakoukoliv praktickou radu.

 

PS.: výpadky se týkají všech zařízení připojených k síti. Pro jistotu jsem i tak provedl reset PC a mobilu, ale nepomohlo.

 

Upraveno uživatelem Solun

  • -
  • Super+
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@SolunPěkný den, je mi líto, že k potížím dochází i nadále 😞 Určitě se prosím znovu spojte s technickou podporu na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, anebo na čísle 800 77 77 31. Kolegové mají nástroje k provedení diagnostiky připojení, pokud se jim to nepodaří vyřešit po telefonu, domluví s vámi výjezd technika. 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Zvolit na Vodafone lince technickou pomoc a zkusit diagnostiku s technikem, jinak to bude zřejmě výjezd technika na lokalitu - kontrola zásuvky, kabeláže, modemu apod. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Souhlasím s tím, co je psáno výše. Každopádně já většinou jako první zkontroluji stránku s výpadky, zda nemá Vodafone něco hlášeno. Když ne, zapnu hotspot a chvíli čekám, zda do pár minut nenajde. A když stále ne, tak kontaktuji Vodafone, aby mi řekli, zda je okolí OK. Když ne, nahlásí výpadek a po ukončení mi přijde SMS (vždy připomínám, že tu SMS chci), když ano, restartuji modem a u toho zkontroluji kabel a koncovky. Samozřejmě tu kontrolu kabelů a restart bych měl udělat před zavoláním a v polovině případů to tak dělám, ale v té druhé ne. Občas se mi to vymstilo, že stačil ten restart.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Solunzeptám se možná hloupě. Ale pro jistotu - máš správně nastavený bridge režim na Compalu? Co kdybys požádal o výměnu Compalu za aktuální modem VF Station?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Měl jsem podobný problem. Nakonec se zjistilo, že na vině je kabelová spojka kdesi....

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • modem EVW3226, 2x CAmodul
  • Praha 8-Bohnice
  • po 2 týdnech...
Odesláno
  • Autor
On 1/15/2025 at 1:26 PM, sodekcz said:

@Solunzeptám se možná hloupě. Ale pro jistotu - máš správně nastavený bridge režim na Compalu? Co kdybys požádal o výměnu Compalu za aktuální modem VF Station?

 

Jak ověřim, že je to správně nastavené? Internet většinu času funguje.

Na lince už jsem se ptal, zda by nepomohla výměna za jiný modem, ale to prý ne.

 

  • -
  • Super+
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

V administraci modemu přepneš modem do režimu modem, tak jak ukazuje screenshot mého modemu, který je ale naopak přepnutý do režimu router, nic jiného by se tam nastavovat nemělo.

Screenshot_20250129-183704.png

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@Solunšlo mi o to, jestli po techncké stránce víš, jak bridge u VF zařízení funguje, co pro to musíš udělat abys měl bridge a jestli náhodou nepoužíváš tzv. dvojité routování. Z tvého prvního postu se člověk může domnívat ledacos.

Podívej se do Compalu, jestli to máš tak, jak píše tomus. Pokud tuhle možnost nemáš, nemáš Compal v bridge režimu.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
  • po 2 týdnech...
Odesláno

V "Můj Vodafone" nemohu najít "Restart modemu" jako to tam bylo dříve? Jak to máte vy?

 

  • Basic
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone TV app Google, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Praha Zlín

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community