Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Ahoj, jak řešíte výpadky? Myslim výpadky, který nejde řešit restartem modemu.

Poslední rok mam výpadky konstatntně. Po konzultaci s Vodafone technikem po telefonu jsem se rozhodl přejít na vlastní wi-fi router a zapojit ho do režimu bridge za modem Compal. Bohužel nic se nezlepšilo, sice mam údajně wifi 7, ale internet vypadává řádově na několik minut několikrát denně. Podle diagnostiky Asus routeru je na mojí straně všechno v pořádku. Vodafone často hlásí výpadky v mojí ulici, ale dochází k nim stále, denně, i mimo hlášené výpadky. Už jsem opravdu zoufalej, má někdo podobný problémy? Jsem na téhle adrese 7 a půl roku. Drobné problémy začaly před asi třemi roky, ale posledních pár měsíců to vygradovalo to úplné nepoužitelnosti. Jsem hodně času na hotspotu z mobilu, protože internet je pro spoustu činností nepoužitelný. Díky předem za jakoukoliv praktickou radu.

 

PS.: výpadky se týkají všech zařízení připojených k síti. Pro jistotu jsem i tak provedl reset PC a mobilu, ale nepomohlo.

 

Upraveno uživatelem Solun
  • -
  • Super+
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63334-jak-%C5%99e%C5%A1%C3%ADte-v%C3%BDpadky-internetu/
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@SolunPěkný den, je mi líto, že k potížím dochází i nadále 😞 Určitě se prosím znovu spojte s technickou podporu na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, anebo na čísle 800 77 77 31. Kolegové mají nástroje k provedení diagnostiky připojení, pokud se jim to nepodaří vyřešit po telefonu, domluví s vámi výjezd technika. 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha

Zvolit na Vodafone lince technickou pomoc a zkusit diagnostiku s technikem, jinak to bude zřejmě výjezd technika na lokalitu - kontrola zásuvky, kabeláže, modemu apod. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Souhlasím s tím, co je psáno výše. Každopádně já většinou jako první zkontroluji stránku s výpadky, zda nemá Vodafone něco hlášeno. Když ne, zapnu hotspot a chvíli čekám, zda do pár minut nenajde. A když stále ne, tak kontaktuji Vodafone, aby mi řekli, zda je okolí OK. Když ne, nahlásí výpadek a po ukončení mi přijde SMS (vždy připomínám, že tu SMS chci), když ano, restartuji modem a u toho zkontroluji kabel a koncovky. Samozřejmě tu kontrolu kabelů a restart bych měl udělat před zavoláním a v polovině případů to tak dělám, ale v té druhé ne. Občas se mi to vymstilo, že stačil ten restart.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

@Solunzeptám se možná hloupě. Ale pro jistotu - máš správně nastavený bridge režim na Compalu? Co kdybys požádal o výměnu Compalu za aktuální modem VF Station?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...