Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Dobrý den. Jmenuji se Iana Plotskaia, byla jsem vaším klientem v letech 2021 až 2024. Na jaře 2024 jsem uzavřel smlouvu na mobilní komunikaci s Vodafonem. Váš zaměstnanec řekl, že není třeba nic doplácet. Nedávno mi ale přišel dopis od Logicall, že musím Vodafonu zaplatit 1030,34 Kč. Zkontrolujte prosím, o jaký druh dluhu se jedná? a mám to zaplatit Logicall?

Iana Plotskaia,

Svornosti, 27

15000 Praha

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63338-smluvn%C3%AD-dluh/
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@IanaPěkný den, na diskuzním fóru reklamaci vyřídit nedokážeme. Určitě nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 800 77 00 77, anebo se zastavte v některé z našich prodejen, jejich seznam najdete: https://www.vodafone.cz/prodejny/.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63338-smluvn%C3%AD-dluh/#findComment-479130
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel nemám možnost zavolat nebo přijít na některou z vašich poboček. Už dlouho žiju v jiné zemi. Pokud mi tedy nemůžete písemně vysvětlit, jaký druh dluhu ode mě Logicall chce vymáhat, budu jejich žádosti ignorovat.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63338-smluvn%C3%AD-dluh/#findComment-479137
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@IanaPěkné dopoledne, i ze zahraničí se s námi můžete spojit, konkrétně na čísle +420 776 977 100. Telefonické kontakty najdete případně zde: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/muj-vodafone-77/kontakt-operatora/. Můžete nás také kontaktovat přes e-mailovou adresu pece@vodafone.cz a přiložte i zmíněný dokument, který jste obdržela od agentury.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63338-smluvn%C3%AD-dluh/#findComment-479141
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, Iana napsal:

...budu jejich žádosti ignorovat.

To je co za přístup?

Ještě kdybych o písemnosti třeba nevěděl, ok. 

Ale z uvedené částky se za nějakou dobu nečinnosti může stát klidně nějaký nesmysl, který se bude vymáhat.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63338-smluvn%C3%AD-dluh/#findComment-479144
Sdílet na ostatní stránky

Jak neznámému? Je to vymahačská firma kam asi vodafone zadal svoji pohledávku. A určitě to nebylo bez upozornění pro tebe. Zamaluj svoje nacionále a dej sem ten dopis, když se už o něm tady bavíme.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63338-smluvn%C3%AD-dluh/#findComment-479155
Sdílet na ostatní stránky

3 hours ago, Veronika - Vodafone said:

@IanaPěkné dopoledne, i ze zahraničí se s námi můžete spojit, konkrétně na čísle +420 776 977 100. Telefonické kontakty najdete případně zde: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/muj-vodafone-77/kontakt-operatora/. Můžete nás také kontaktovat přes e-mailovou adresu pece@vodafone.cz a přiložte i zmíněný dokument, který jste obdržela od agentury.

Děkuji moc 

12 minutes ago, dad18 said:

Jak neznámému? Je to vymahačská firma kam asi vodafone zadal svoji pohledávku. A určitě to nebylo bez upozornění pro tebe. Zamaluj svoje nacionále a dej sem ten dopis, když se už o něm tady bavíme.

Nebudu hádat, zda Vodafone podal žalobu nebo ne, zda s nimi Logicall spolupracuje nebo ne. Chci dostat jasnou odpověď.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63338-smluvn%C3%AD-dluh/#findComment-479157
Sdílet na ostatní stránky

Recenze společnosti LogiCall Česká republika, s.r.o. např. tady 

Neotálet, kontaktovat oficiální cestou Vodafone a nechat si vše zkontrolovat. Možná si nechat vystavit o případné bezdlužnosti i nějaké potvrzení. 

před 3 hodinami, Iana napsal:

No, pokud je pro vás v pořádku platit někomu neznámému, protože přišel nějaký dopis, pak to pro mě není v pořádku

Nikde nepadlo nic o placení. Jen o řešení => obratit se na Vodafone a nechat to prověřit. 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63338-smluvn%C3%AD-dluh/#findComment-479160
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...