theworry Odesláno čtvrtek v 16:04 Sdílet Odesláno čtvrtek v 16:04 Proč mě neustále nutíte v aplikaci muj vodafone registrovat další email když už jsem tuto proceduru podstoupil? Opakuje se to každý měsíc. Už mě to opravdu obtěžuje, když chci zaplatit tak znova mě aplikace nutí udělat ten proces a nakonec mi řekne, že tento email už je registrovaný Citovat Super Super Základní CA modul, Compal CH7465 Teplice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63340-neust%C3%A1l%C3%A1-nucen%C3%A1-registrace-dal%C5%A1%C3%ADho-emailu-v-appce/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno před 19 hodinami Centrum péče Sdílet Odesláno před 19 hodinami @theworryPěkný den, to by odpovídalo tomu, že se do Můj Vodafone pokoušíte přihlásit starým způsobem, tedy číselnými údaji. Pokud jste už nastavení e-mailového přihlášení s potvrzováním přes SMS dokončil, tak je potřeba se do Můj Vodafone přihlašovat už pouze e-mailem a heslem. Případně nám k tomu pošlete podrobnosti a screeny postupu přihlašování na aplikace@vodafone.cz. Vše o přihlašování e-mailem najdete na našich stránkách: https://www.vodafone.cz/osobni/prihlasovani/. 1 Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63340-neust%C3%A1l%C3%A1-nucen%C3%A1-registrace-dal%C5%A1%C3%ADho-emailu-v-appce/#findComment-479131 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.