Odesláno 16. ledna16. led Proč mě neustále nutíte v aplikaci muj vodafone registrovat další email když už jsem tuto proceduru podstoupil? Opakuje se to každý měsíc. Už mě to opravdu obtěžuje, když chci zaplatit tak znova mě aplikace nutí udělat ten proces a nakonec mi řekne, že tento email už je registrovaný Super Super Základní CA modul, Compal CH7465 Teplice
Odesláno 17. ledna17. led Centrum péče @theworryPěkný den, to by odpovídalo tomu, že se do Můj Vodafone pokoušíte přihlásit starým způsobem, tedy číselnými údaji. Pokud jste už nastavení e-mailového přihlášení s potvrzováním přes SMS dokončil, tak je potřeba se do Můj Vodafone přihlašovat už pouze e-mailem a heslem. Případně nám k tomu pošlete podrobnosti a screeny postupu přihlašování na aplikace@vodafone.cz. Vše o přihlašování e-mailem najdete na našich stránkách: https://www.vodafone.cz/osobni/prihlasovani/. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.