Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Proč mě neustále nutíte v aplikaci muj vodafone registrovat další email když už jsem tuto proceduru podstoupil? Opakuje se to každý měsíc. Už mě to opravdu obtěžuje, když chci zaplatit tak znova mě aplikace nutí udělat ten proces a nakonec mi řekne, že tento email už je registrovaný

  • Super
  • Super
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno
  • Centrum péče

@theworryPěkný den, to by odpovídalo tomu, že se do Můj Vodafone pokoušíte přihlásit starým způsobem, tedy číselnými údaji. Pokud jste už nastavení e-mailového přihlášení s potvrzováním přes SMS dokončil, tak je potřeba se do Můj Vodafone přihlašovat už pouze e-mailem a heslem.  Případně nám k tomu pošlete podrobnosti a screeny postupu přihlašování na aplikace@vodafone.cz. Vše o přihlašování e-mailem najdete na našich stránkách: https://www.vodafone.cz/osobni/prihlasovani/.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community