Odesláno 24. ledna24. led Doposud to byly dny či hodiny, kdy aplikace VodafoneTV nainstalována přímo do TV přes GooglePlay, ale teď už nekolikaty den v řadě nejde synchronizace a hlásí to chybu TAG006. Zkoušel jsem restart celé TV, zkoušel jsem odinstalovat aplikaci a znovu instalovat VodafoneTV, když by tam byla nějaká aktualizace... a nic. Na stejné TV jde pustit pustit Voyo, Netflix, vše s bleskovou odezvou. Pod stejnou wifi na mobilu VodafoneTV funguje taky. Tak proč ta verze pro TV nejde odadit tak, jak by si tak velký operátor v ČR zasloužil? Super - ALLinONE Compal CH7465 Blansko, Havlíčkova
Odesláno 24. ledna24. led Centrum péče @ROMANDobré odpoledne, Romane, tento chybový kód je nejčastěji spojený s potížemi s připojením / chybnou instalací / kompatibilitou s konkrétním zařízením. Píšete, že přeinstalování jste už zkoušel, to je dobře. Předpokládám, že TV máte připojenou přes kabel nebo k Wi-Fi k pevnému internetu? Můžete prosím ověřit, zda vám při připojení ke stejnému internetu (Wi-Fi) funguje mobilní aplikace Vodafone TV? Kolegové se na to zřejmě budou ptát... Ozvěte se nám pak prosím na 800770077 a vyberte volbu pro technickou podporu. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 24. ledna24. led Autor Řešení Už jsem na lince technické podpora vyřešil. Popsána chyba TAG006 byla vyřešena tím, že jsem TV jednorázově připojil přes mobilní hotspot/data, a provedl celý proces načtení aplikace v televizoru. Následně jsem ji zpět připojil přes domácí wifi, a funguje dál normálně. Samozřejmě uvidíme jak dlouho, protoze obecně je aplikace VodafoneTV dost nestabilní a vyhazuje chyby, ale vždy staví restart celé TV a znovu ok. No proti jiným aplikacim poustenym na stejné TV je to dost slabý na rychlost načtení atd. Škoda Super - ALLinONE Compal CH7465 Blansko, Havlíčkova
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.