ROMAN Odesláno 24. ledna Sdílet Odesláno 24. ledna Doposud to byly dny či hodiny, kdy aplikace VodafoneTV nainstalována přímo do TV přes GooglePlay, ale teď už nekolikaty den v řadě nejde synchronizace a hlásí to chybu TAG006. Zkoušel jsem restart celé TV, zkoušel jsem odinstalovat aplikaci a znovu instalovat VodafoneTV, když by tam byla nějaká aktualizace... a nic. Na stejné TV jde pustit pustit Voyo, Netflix, vše s bleskovou odezvou. Pod stejnou wifi na mobilu VodafoneTV funguje taky. Tak proč ta verze pro TV nejde odadit tak, jak by si tak velký operátor v ČR zasloužil? Citovat Super - ALLinONE Compal CH7465 Blansko, Havlíčkova Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63357-nejde-synchronizace-aplikace-pro-televize/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 24. ledna Centrum péče Sdílet Odesláno 24. ledna @ROMANDobré odpoledne, Romane, tento chybový kód je nejčastěji spojený s potížemi s připojením / chybnou instalací / kompatibilitou s konkrétním zařízením. Píšete, že přeinstalování jste už zkoušel, to je dobře. Předpokládám, že TV máte připojenou přes kabel nebo k Wi-Fi k pevnému internetu? Můžete prosím ověřit, zda vám při připojení ke stejnému internetu (Wi-Fi) funguje mobilní aplikace Vodafone TV? Kolegové se na to zřejmě budou ptát... Ozvěte se nám pak prosím na 800770077 a vyberte volbu pro technickou podporu. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63357-nejde-synchronizace-aplikace-pro-televize/#findComment-479309 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řešení ROMAN Odesláno 24. ledna Autor Řešení Sdílet Odesláno 24. ledna Už jsem na lince technické podpora vyřešil. Popsána chyba TAG006 byla vyřešena tím, že jsem TV jednorázově připojil přes mobilní hotspot/data, a provedl celý proces načtení aplikace v televizoru. Následně jsem ji zpět připojil přes domácí wifi, a funguje dál normálně. Samozřejmě uvidíme jak dlouho, protoze obecně je aplikace VodafoneTV dost nestabilní a vyhazuje chyby, ale vždy staví restart celé TV a znovu ok. No proti jiným aplikacim poustenym na stejné TV je to dost slabý na rychlost načtení atd. Škoda Citovat Super - ALLinONE Compal CH7465 Blansko, Havlíčkova Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63357-nejde-synchronizace-aplikace-pro-televize/#findComment-479313 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.