Odesláno 25. ledna25. led Dobrý den, poslední dobou mám problém a musím denně, vždy ve večerních hodinách (cca 20:00 - 03:00 random ) restartovat modem, protože tahá strašně pomalou rychlosti, Download v rozmezí od 0,5 do 2 Mbit, upload 100mbit, můj internet je 1000/100, k routeru je připojen kabelem pc, tiskárna, NAS (ten většinou spí) a vodafone settopbox, přes WiFi, telefony android+iphone, občas se tam připojí druhý settopbox, notebook, zkoušeno jak z pc připojeném kabelem, tak i přes WiFi... Z pc přes kabel: https://www.speedtest.net/my-result/17297340571 Z telefonu přes WiFi: https://www.speedtest.net/my-result/a/10656931538 Je to na výměnu modemu, da se nějak dovolat ve večerních hodinách na podporu, ať to ověří, na dálku, aby si to potvrdili nebo mám rovnou volat a zadat o výměnu Routeru? Router je černý a s takovou trubickou dole ve předu jako okrasný stojan... EDIT: OK, vylez jsem nahoru, mam ho u stropu, je to model TG6442VF, HW Version MP4... Děkuji P.S.: a jak zapnout upozornění na odpověď v tomto fóru, aby mi přišlo nějaké upozornění do mailu uvedeném v registraci tady? Upozornění je zapnuté, jen minule mi stejně nic nepřišlo, musel jsem to sledovat sám... Upraveno 25. ledna25. led uživatelem dim0n doplneni modelu a verze modemu Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6 Praha 13
Odesláno 25. ledna25. led Nemusí to být vadným modemem, ale dost pravděpodobně se může jednat o nějaké rušení signálu na downstreamu, můžeš si zavolat na Vodafone a požádat je aby se na to podívali přes dálkové měření, mají tam i historii, takže by mohli vidět i starší naměřená data o kvalitě signálu. Můžeš si udělat i sám kontrolu, přihlásíš se do webového rozhraní modemu a tam si najdeš záložku downstream, bude tam taková tabulka s jednotlivými kanály a jejich signálem, když se tam mrkneš v době kdy to blbne, tak by tam měly být vidět nějaké hodnoty mimo normu, což ale nepoznáš, takže můžeš udělat screenshot a dát ho sem. Co se týká těch upozornění na nový příspěvek, tak to není moc spolehlivé jestli to vůbec funguje, protože s tím byly problémy, takže se na to raději nespoléhej. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 25. ledna25. led Autor Zrovna jsem ho restartoval, ale jakmile se to stane, podivam se do adminu a udelam screeny, dekuji... P.S.: je nejaky telefon abych se nemusel proklikavat nabidkou a dostal se rovnou na podporu ohledne internetu prosim? P.S.: ted pisu bez diagritiky, uz jsem u PC zase... Jeste jednu dekuji! Jo a muze byt problem se signalem ve 3 hodiny rano? Se starym modemem problemy nebyli nikdy mimochodem... Upraveno 25. ledna25. led uživatelem dim0n Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6 Praha 13
Odesláno 25. ledna25. led Tady ty novější modemy používají navíc frekvence které starší modemy neuměly a ty bývají občas rušené signálem 5G od mobilních vysílačů. Můžeš zkusit telefonní číslo 800 77 77 31, což je číslo pro zákazníky s pevným internetem, ale popravdě skoro jsem na něj zapomněl jak dlouho se tady o něm nemluvilo, jinak musíš volat klasicky 800 77 00 77. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 25. ledna25. led Autor Jako že by to rušilo i připojení přes UTP kabel? Jinak jsem tam volal, na to 77 na konci, asi jak mám paušál od OneNet, tak stačilo si vyslechnout jen pár hlášek, už si pamatuji i co má mačkat, 2 1 1 2, a alespoň jsme zjistili, že problém je někde u mě, udělali jsme tovární nastavení, znovu jsem musel vše přenastavit, a uvidíme, když tak prý mám zkusit všechno, kromě pc, odpojit a pokud problém bude i nadále, je to routerem, na výměnu... Díky za číslo, uložím si ho 😉 A díky za rady! Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6 Praha 13
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.