Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

V době, když už snad není na pronajaté HW smlouva na dobu určitou by mohl jít Vodafone s dobou a do Samoobsluhy u daných HW dát volbu - vrátit + vygenerovat kód pro vrácení zásilky. To dnes umí i kdejaký eshop, kde to lze udělat kdykoliv a bez jakékoliv nutnosti někam volat apod.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor

S ohledem na to, že jsem se Tobimu plně identifikoval a přesto operátorka znovu chtěla heslo, tak si nedovedu představit, jak by tohle Vodafone dokázal - jako on dneska každej eshop taky celkem spolehlivě funguje. Je snad někdo natolik smělý, aby totéž řekl o Sámošce? 🙂 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Na to bych měl taky řešení - třeba banky to mají udělané tak, že se přihlásím do mobilní aplikace - bankovnictví a tam je uskutečnit ověřený hovor do banky. Už se pak zákazník neověřuje. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Tak teoreticky Tobi informaci dostal (aspoň teda neprotestoval) ale dál ji nepředal. Stejně tak by tu informaci třeba nepředala aplikace. Tohle je prostě bolavý místo Vodafonu, celkem nechápu, že už tam někdo nebouchnul pěstí do stolu, vždyť si tím hrozně škodí. Ty milý holky u telefonů úplně zbytečně trápí - jako už jen ten proces vracení naznačuje, že ani na tohle nemají pořádně napsaný call script - operátorka improvizovala statečně, byla skvělá, došli jsme tam, kam bylo potřeba, ale má to smysl? Jako jasně, za tu dobu, co jsem ten box měl, jsem jim zaplatil za pronájem přes 15 tisíc, takže ztrátoví na tomhle konkrétním případě asi nebudou, ale úplně zbytečně takhle pálí peníze.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Jó, s TOBim je legrace. S ním jsem měl co do činění na konci roku 2021. To byla s ním dlouhá "debata" a ke konci mě už ruply nervy a posílal jsem ho do pr..... Co si pamatuji (na takový zážitek se fakt nedá zapomenout), tak na to kupodivu odpovědět uměl - požádal mě, abych se choval slušně. No já byl rozžhavenej do běla.

 

tobi1.jpg

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community