Dita Odesláno 1. února Sdílet Odesláno 1. února Chtěla jsem si změnit tarif. Najela jsem tedy do aplikace Můj Vodafone. Ta po mě chtěla přihlášení emailem ... nutno nastavit...nevadí říkám si, to bude hned....nebylo....vše je ok do chvíle, než chci zadat ověřovací kód, který mi přijde do emailu. V ten moment mi aplikace napíše Ajaj, něco se pokazilo a musím vše zadat znovu. Bohužel se stejným výsledkem ...Ajaj něco se pokazilo, ale co, to už neřekne...moje nervy... 1 Citovat - - - - Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63375-probl%C3%A9m-s-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%ADm-do-m%C5%AFj-vodafone/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 3. února Centrum péče Sdílet Odesláno 3. února @DitaPěkný den, Dito, omlouvám se za komplikace. Zkuste se prosím přihlásit do webové verze Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/, pokud ještě nemáte nastavené nové přihlašování, bude to přes webovou samoobsluhu přehlednější. Kdyby chyba i tak přetrvávala, tak nás prosím kontaktujte na *77. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63375-probl%C3%A9m-s-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%ADm-do-m%C5%AFj-vodafone/#findComment-479576 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.