Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zdravím. Dnes jsem se chtěl podívat na nově přidané kanály a ani jeden mi nejde. Ty dva pro dospělé jsem tam ani z počátku neměl. Našel jsem si BBC first a na obrazovce toto. BBC Earth stejný. „Litujeme, tento kanál nemáte předplacený.“  Pak rada jak to udělat aby to šlo. Takže jsem setopbox resetoval a ano, přibyly mi tam ty dva kanály pro dospělé, ale opět teď už u všech čtyř stejná hláška. Opět jsem resetoval, ale nic nového. Co s tím tedy? Díky za pomoc. 

image.jpg

Upraveno uživatelem Tonda
Měl jsem tam chyby.
  • Premium DSL
  • -
  • -
  • Vodafone TV Premium box
  • Luže
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63380-nejdou-mi-nov%C4%9B-p%C5%99idan%C3%A9-kan%C3%A1ly-za-voyo/
Sdílet na ostatní stránky

Mám Vodafone TV komplet.

 

Nastavit jsem to tam samozřejmě chtěl, ale v té nabídce jsem to nenašel. Stejně tak ani pevný internet ani mobil. Všechno mám zřejmě staršího provedení.

  • Premium DSL
  • -
  • -
  • Vodafone TV Premium box
  • Luže
  • Řešení
před 2 hodinami, Tonda napsal:

Zdravím. Dnes jsem se chtěl podívat na nově přidané kanály a ani jeden mi nejde. Ty dva pro dospělé jsem tam ani z počátku neměl. Našel jsem si BBC first a na obrazovce toto. BBC Earth stejný. „Litujeme, tento kanál nemáte předplacený.“  Pak rada jak to udělat aby to šlo. Takže jsem setopbox resetoval a ano, přibyly mi tam ty dva kanály pro dospělé, ale opět teď už u všech čtyř stejná hláška. Opět jsem resetoval, ale nic nového. Co s tím tedy? Díky za pomoc. 

image.jpg

Jedno se mi stalo to samé , zavolal jsem na Vodafone a udělali na dálku obnovu programu a začali to fungovat 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno (upraveno)

Zdravím. 

Dnes jsem volal na podporu a bylo mi řečeno, že na ty čtyři kanály nemám nárok. I když mám Vodafone TV Komplet, prostě ne. Je to zastaralý balíček a prý je potřeba ho předělat na nový, resp. novou nabídku. Základ plus další balíčky. Ve výsledku budu za vše platit o dalších 200,- navíc, což jsem odmítnul s tím, že už si platím dost služeb u VDF a nehodlám si fakturu za služby navýšit o dalších zmíněných 200,-   

 

Nechápu pak, proč mi poslali mail s tím, že mají pro můj balíček VDF TV Komplet nové kanály. Když jsem si otevřel podrobnosti na webu, ani tam se nezmiňují o tom, že bych musel cokoliv měnit abych ty kanály dostal. Píšou tam jasně, že VDF Family i VDF All In One mají tyto kanály zdarma a ještě nějaké další, nechci to vypisovat a plus k tomu Prima Plus Premium na tři měsíce zdarma. Z mého balíčku Komplet pak píšou pouze o těch čtyřech kanálech a na Primu nemám nárok. Což mi nevadí, mám ji stejně. 

Takže jsem z toho tak trochu rozčarovanej, proč VDF prostě jasně nenapíše, „Máte smůlu, máte starý balíček a musíte si to celý překopat na nový a další balíčky si zaplatit. Ve výsledku vás to celý kvůli čtyřem programům bude stát o 200,- měsíčně více.“ 

 

 

Upraveno uživatelem Tonda
Chyba. Změna a za o
  • Premium DSL
  • -
  • -
  • Vodafone TV Premium box
  • Luže
před 22 minutami, Tonda napsal:

Zdravím. 

Dnes jsem volal na podporu a bylo mi řečeno, že na ty čtyři kanály nemám nárok. I když mám Vodafone TV Komplet, prostě ne. Je to zastaralý balíček a prý je potřeba ho předělat na nový, resp. novou nabídku. Základ plus další balíčky. Ve výsledku budu za vše platit o dalších 200,- navíc, což jsem odmítnul s tím, že už si platím dost služeb u VDF a nehodlám si fakturu za služby navýšit o dalších zmíněných 200,-   

 

Nechápu pak, proč mi poslali mail s tím, že mají pro můj balíček VDF TV Komplet nové kanály. Když jsem si otevřel podrobnosti na webu, ani tam se nezmiňují o tom, že bych musel cokoliv měnit abych ty kanály dostal. Píšou tam jasně, že VDF Family i VDF All In One mají tyto kanály zdarma a ještě nějaké další, nechci to vypisovat a plus k tomu Prima Plus Premium na tři měsíce zdarma. Z mého balíčku Komplet pak píšou pouze o těch čtyřech kanálech a na Primu nemám nárok. Což mi nevadí, mám ji stejně. 

Takže jsem z toho tak trochu rozčarovanej, proč VDF prostě jasně nenapíše, „Máte smůlu, máte starý balíček a musíte si to celý překopat na nový a další balíčky si zaplatit. Ve výsledku vás to celý kvůli čtyřem programům bude stát o 200,- měsíčně více.“ 

 

 

Za me si myslím ze na infolince chtěli jen mít peníze ze změny tarifu. Pravda ale je ze stejně tak či tak budete převeden casem na novy tarif Vodafone TV

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...