Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, mám takové dilema a nevím, jestli to dřív řešit u Vodafonu, nebo jít rovnou reklamovat telefon.

 

Mám 5 měsíců starý telefon Samsung Galaxy A55 5G 8GB/128GB. Zároveň jsem po Vánocích přešel k Vodafonu na tarif Neomezený basic+.

 

Internet většinu času běžel dobře, nyní se potýkám ale s výpadky, kdy se na telefonu stále ukazuje 5G připojení, ale internet nejede. Ze začátku stačilo restartovat připojení pomocí režimu letadlo a internet naskočil zpátky. Nyní někdy nepomůže ani toto a v pátek 7.2, kdy jsem byl ve Zlíně i se zobrazující se 5G připojením jsem byl úplně bez internetu a sms mi chodily se zpožděním.

 

Normálně se nacházím v okolí Valašského Meziříčí, kde tyto problémy nejsou tak částé, ale v městské části Hrachovec jsou výpadky mnohem častější a během třeba minuty odezní a na hodinu je klid.

 

Tyto problémy tedy přetrvávají i se zobrazeným 5G připojením a síla signálu je obvykle stejná, ať už internet funguje nebo ne.

 

Zároveň kolega v práci s vyšší modelovou řadou tyto problémy nemívá, ale má v telefonu jiné vnitřnosti, takže těžko posoudit. Napadá mě jedině vyzkoušet starý telefon, který má maximální rychlost připojení 4G, ale zase to jsou jiné podmínky ke zkoušení .. a teď co s tím? 😅

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Valašské meziříčí
Odesláno
  • Centrum péče

@lachim16Pěkné dopoledne, určitě SIMku vyzkoušejte v jiném telefonu, doporučím také restart telefonu. Pošlete nám k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum, necháme SIMku prověřit.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Děkuji za odpověď. 

Restartovat telefon jsem zkoušel několikrát a bohužel ani v ten pátek to nepomohlo vyřešit tento problém.

Po práci odpoledne formulář vyplním a do práce zítra vezmu teda i ten starý telefon a uvidím, na co přijdu.

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Valašské meziříčí
Odesláno
  • Autor

V práci jsem se pustil do testování a zapl jsem si video v 720p na youtube.

 

Na novém telefonu se video po 12 minutách seklo a i po zavření videa internet nefungoval. (Stále stejný signál a zobrazení 5G připojení)

Dal jsem tedy simkartu do starého telefonu (Samsung galaxy S9+) a udělal si hotspot. V režimu 4G+ jsem dokoukal zbytek hodinového videa v 720p a internet bez problémů fungoval 🤔

Dneska i zítra zkusím nastavit 4G připojení i na novém telefonu a budu dál zkoušet, ale vidím to bohužel na reklamaci telefonu 😕

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Valašské meziříčí
Odesláno

@lachim16určitě tě nejprve povedou k factory resetu. Než to zaneseš na reklamaci, udělej factory reset a vyzkoušej bez nějakých dalších nastavení. Maximálně bych po FR udělal základní aktualizaci vestavěných aplikací, ale první video bych zkusil hned po FR.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Než se rozhodneš pro reset do továrního nastavení, tak zkus nejprve reset wi-fi/data/Bluetooth, třeba to bude stačit a telefon se vzpamatuje, nebo ještě zkusit resetovat telefon do nouzového režimu a otestovat připojení v něm.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Děkuji za rady. Tovární nastavení mám v plánu také vyzkoušet, ale zatím jako poslední možnost.

Co tak ale dnes zkouším v práci na novém telefonu omezení na 4G připojení, tak internet zatím běží bez problémů.

Zítra jedu do Zlína, vezmu i starý telefon a druhé testování provedu tam.

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Valašské meziříčí
Odesláno
  • Autor

Tak i v místech, kde mi ve Zlíně předtím při 5G nešel internet, tak s omezením na 4G mi vše jede bez problémů a od včerejška ani jeden výpadek. Je to zvláštní, ale žádný problém s tímhle omezením teď nemám a intrernet jede. 🤔

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Valašské meziříčí
Odesláno

Může být vadný 5G modem v telefonu, ale stejně tak se může jednat o nějakou softwarovou chybu, kterou by mohl vyřešit reset, ať už sítě, nebo do továrního nastavení telefonu. 

Zase jednu výhodu to má, s vypnutým 5G budeš mít pravděpodobně delší výdrž baterie.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community