Odesláno 12. února12. úno Zdravím, jak dlouho a jak často se vám podaří dovolat na zákaznické lince živému operátorovi? Za mě je to již několik dní, možná déle katastrofa. Volám na linku pro business zákazníky, kde není tolik možností IVR, které by zdržovaly. Má za cíl vás přepojit po ověření právě na živého pracovníka. Již několikátý den však mě hlasový strom přepojuje zase na začátek hlasového stromu a takto to cykluje pořád dokola. Děje se tak, ať volám business linku anebo standardní samoobsluhu. V minulosti, když jsem volal mimo pracovní dobu kvůli poruše anebo jsem se náhodou dovolal a byl jsem následně přepojován na jiné oddělení, tak se dokonce stalo, že se hovor po přepojení ukončil. Na prodejně mi bylo sděleno ohledně cyklení hovoru samotným pracovníkem, že o tom vědí a že se to děje někdy i jemu. Že příčina může být ve vysokém počtu zákazníků volajících na linku, kdy pak dojde k přehlcení. No, kdoví jak to je. Každopádně jako business zákazník bych rád dojednal podmínky prodloužení smlouvy aj. a již třetím týdnem nemohu nahnat nikoho kompetentního, často ani nikoho nekompetentního, dokud neuzavřou i pobočky. E-mail jim také moc neříká. Máte podobnou zkušenost? - - - - Brno
Odesláno 12. února12. úno Ani ne, poslední půl rok jsem volal dost často a vždy tak pět minut čekání, většinou volám před polednem. Jednou jsem čekal dvacet minut, dal jsem telefon nahlas a dělal si svojí práci. Jinak volat mimo pracovní dobu, tak to nevím jak dlouho se tam čeká. Ale zvednout to v deset večer a slyšet - Dobrý den, mám problém s vyúčtováním nebo že mi nepřišla faktura tak bych to mimo prac dobu už nezvednul. Možná dotaz mimo, ale na pobočce se nedá vyřídit administrace jako je prodloužení smlouvy? Za tři týdny si vážně neměl cestu okolo pobočky? Super Basic Základní, Sport Vodafone TV 3 box, Compal CH7465 Teplice
Odesláno 12. února12. úno Za poslední rok voláno párkrát a vždy do 5 minut. Většinou odpoledne. Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 12. února12. úno To já mám zkušenost, že se tam dovolat lze, ale v průměru to trvá déle než u konkurence. A co se týče pobočky, tak v Okrese Svitavy je jen jedna a v té pracuje jeden člověk. Dříve byla pobočka i Litomyšli, kde pracovali vždy minimálně dvě osoby, pak to kleslo na jednu a potom to zrušili. A člověk musel do Svitav. Tam taky pracovali vždy minimálně dvě osoby a nyní již jenom jedna. Ten prodavač je sám na celý okres. Je velice sympatický, šikovný a rychlí, ale je na vše sám. To taky o něčem svědčí. Super - Základní - Litomyšl
Odesláno 13. února13. úno Centrum péče @masscreamPěkné ráno, díky za zpětnou vazbu a mrzí mě, že se vám takto dlouho nedaří spojit se zákaznickou linkou 😞 Rádi vám případně pomůžeme, jen nás prosím kontaktujte přes https://tam.je/forum. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 13. února13. úno Můžu se zeptat? Jak to funguje ta podpora přes vodafone stránky? Napíšu, že se nemůžu dovolat a vy odpovíte, že se omlouváte a že mám volat v jiný časy a nebo mi zavoláte vy? Super Basic Základní, Sport Vodafone TV 3 box, Compal CH7465 Teplice
Odesláno 13. února13. úno Centrum péče @dad18Pěkné odpoledne, situaci dořešíme písemně, případně zařídíme hovor. Dále například necháme prověřit, zda není pro číslo, ze kterého byl na linku voláno, nějaká chyba ve směrování hovorů, a proto se nedovolalo na operátora a tuto chybu pak můžeme opravit. V každém případě to je individuální podle situace... Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.