masscream Odesláno 12. února Sdílet Odesláno 12. února Zdravím, jak dlouho a jak často se vám podaří dovolat na zákaznické lince živému operátorovi? Za mě je to již několik dní, možná déle katastrofa. Volám na linku pro business zákazníky, kde není tolik možností IVR, které by zdržovaly. Má za cíl vás přepojit po ověření právě na živého pracovníka. Již několikátý den však mě hlasový strom přepojuje zase na začátek hlasového stromu a takto to cykluje pořád dokola. Děje se tak, ať volám business linku anebo standardní samoobsluhu. V minulosti, když jsem volal mimo pracovní dobu kvůli poruše anebo jsem se náhodou dovolal a byl jsem následně přepojován na jiné oddělení, tak se dokonce stalo, že se hovor po přepojení ukončil. Na prodejně mi bylo sděleno ohledně cyklení hovoru samotným pracovníkem, že o tom vědí a že se to děje někdy i jemu. Že příčina může být ve vysokém počtu zákazníků volajících na linku, kdy pak dojde k přehlcení. No, kdoví jak to je. Každopádně jako business zákazník bych rád dojednal podmínky prodloužení smlouvy aj. a již třetím týdnem nemohu nahnat nikoho kompetentního, často ani nikoho nekompetentního, dokud neuzavřou i pobočky. E-mail jim také moc neříká. Máte podobnou zkušenost? 1 Citovat - - - - Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63410-p%C5%99epojen%C3%AD-na-%C5%BEiv%C3%A9ho-oper%C3%A1tora/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dad18 Odesláno 12. února Sdílet Odesláno 12. února Ani ne, poslední půl rok jsem volal dost často a vždy tak pět minut čekání, většinou volám před polednem. Jednou jsem čekal dvacet minut, dal jsem telefon nahlas a dělal si svojí práci. Jinak volat mimo pracovní dobu, tak to nevím jak dlouho se tam čeká. Ale zvednout to v deset večer a slyšet - Dobrý den, mám problém s vyúčtováním nebo že mi nepřišla faktura tak bych to mimo prac dobu už nezvednul. Možná dotaz mimo, ale na pobočce se nedá vyřídit administrace jako je prodloužení smlouvy? Za tři týdny si vážně neměl cestu okolo pobočky? Citovat Super Basic Základní, Sport Vodafone TV 3 box, Compal CH7465 Teplice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63410-p%C5%99epojen%C3%AD-na-%C5%BEiv%C3%A9ho-oper%C3%A1tora/#findComment-479884 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 12. února Sdílet Odesláno 12. února Za poslední rok voláno párkrát a vždy do 5 minut. Většinou odpoledne. 1 Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63410-p%C5%99epojen%C3%AD-na-%C5%BEiv%C3%A9ho-oper%C3%A1tora/#findComment-479886 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladik Odesláno 12. února Sdílet Odesláno 12. února To já mám zkušenost, že se tam dovolat lze, ale v průměru to trvá déle než u konkurence. A co se týče pobočky, tak v Okrese Svitavy je jen jedna a v té pracuje jeden člověk. Dříve byla pobočka i Litomyšli, kde pracovali vždy minimálně dvě osoby, pak to kleslo na jednu a potom to zrušili. A člověk musel do Svitav. Tam taky pracovali vždy minimálně dvě osoby a nyní již jenom jedna. Ten prodavač je sám na celý okres. Je velice sympatický, šikovný a rychlí, ale je na vše sám. To taky o něčem svědčí. Citovat Super - Základní - Litomyšl Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63410-p%C5%99epojen%C3%AD-na-%C5%BEiv%C3%A9ho-oper%C3%A1tora/#findComment-479891 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 13. února Centrum péče Sdílet Odesláno 13. února @masscreamPěkné ráno, díky za zpětnou vazbu a mrzí mě, že se vám takto dlouho nedaří spojit se zákaznickou linkou 😞 Rádi vám případně pomůžeme, jen nás prosím kontaktujte přes https://tam.je/forum. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63410-p%C5%99epojen%C3%AD-na-%C5%BEiv%C3%A9ho-oper%C3%A1tora/#findComment-479904 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dad18 Odesláno 13. února Sdílet Odesláno 13. února Můžu se zeptat? Jak to funguje ta podpora přes vodafone stránky? Napíšu, že se nemůžu dovolat a vy odpovíte, že se omlouváte a že mám volat v jiný časy a nebo mi zavoláte vy? Citovat Super Basic Základní, Sport Vodafone TV 3 box, Compal CH7465 Teplice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63410-p%C5%99epojen%C3%AD-na-%C5%BEiv%C3%A9ho-oper%C3%A1tora/#findComment-479906 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 13. února Centrum péče Sdílet Odesláno 13. února @dad18Pěkné odpoledne, situaci dořešíme písemně, případně zařídíme hovor. Dále například necháme prověřit, zda není pro číslo, ze kterého byl na linku voláno, nějaká chyba ve směrování hovorů, a proto se nedovolalo na operátora a tuto chybu pak můžeme opravit. V každém případě to je individuální podle situace... 1 Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63410-p%C5%99epojen%C3%AD-na-%C5%BEiv%C3%A9ho-oper%C3%A1tora/#findComment-479912 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.