Pavel_H Odesláno 15. února Sdílet Odesláno 15. února Dobrý den, nemá prosím někdo zkušenosti s provozováním kabelového Internetu s routery Ubiquiti? Na mém 500/30 připojení v Brně střed přes modem Compal 3.0 neustále bojuji s výpadky Internetu, ztrátou paketů a vysokou latencí. Výpis logu z routeru za posledních pár dní vypadá nějak takto... každý den výpadky, někdy i mnohokrát za den. Původně jsem podezříval UDMpro z nějaké nekompatibility s připojením od Vodafonu, ale již jsem vyzkoušel všechny možné rady přímo od Ubiquiti a situace stále stejná. Citovat Basic - - Compal CH7465 Brno střed Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63419-compal-vs-ubiquiti-udm-pro/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 15. února Sdílet Odesláno 15. února @Pavel_H Nechej Compal v Bridgi, píchni na něj rovnou PC přes kabel a otestuj linku bez routeru. Třeba máš probém na lince a řešiš to odzadu. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63419-compal-vs-ubiquiti-udm-pro/#findComment-479982 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r2d2 Odesláno 15. února Sdílet Odesláno 15. února @Pavel_HModem Compal CH7465 je strašný krám, je totiž postavený na vadném, neopravitelném HW - Puma 6 (zdroj: https://www.reddit.com/r/teksavvy/comments/z40m3r/this_is_what_a_puma6_intel_chipset_modem_does_to/, https://approvedmodemlist.com/intel-puma-6-modem-list-chipset-defects/). Měl jsem na něm též mikrovýpadky, nestabilní ping, celkově to byla úplná hrůza. Zavolejte na infolinku, že chcete ten modem vyměnit za VF Station - který se nyní už dává standardně ke všem tarifům. Ten je lepší - je tam novější chipset Puma 7 (žádný zázrak, ale proti tomuhle je to velké zlepšení). Citovat Premium - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63419-compal-vs-ubiquiti-udm-pro/#findComment-479986 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_H Odesláno čtvrtek v 13:39 Autor Sdílet Odesláno čtvrtek v 13:39 Díky všem za rady. PC jsem připojil k modemu na přímo bez routeru, ale nešlo se přihlásit do webového rozhraní, pomohl až restart modemu. V diagnostice na webu Vodafonu to hlásí poruchu kabelu mezi zásuvkou a modemem. Vše jsem zkusil odpojit a znovu připojit a restartovat modem. Po restartu to hlásí vše v pořádku, ale druhý den se opět objeví chyba kabelu. Pravděpodobně bude třeba návštěva technika pro proměření případně výměna modemu. 1 Citovat Basic - - Compal CH7465 Brno střed Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63419-compal-vs-ubiquiti-udm-pro/#findComment-480112 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.