Odesláno 21. února 2025 v 19:0521. úno 2025 Ukoncovala jsem smlouvu. Operátorem mi bylo telefonicky sděleno ukončení 24.2.2025. Tuto informaci mi ale nechtěl dát písemně (email, SMS ). Dnes je 21.2. a byly mi vypnut internet a pevná linka. TV zatím tedy jede. Na info lince mi bylo řečeno, že bylo zrušeno již dnes a znovu zapnout to nelze. Vodafone již nikdy. - -, Basic ALLinONE CA modul Brno
Odesláno 21. února 2025 v 19:4121. úno 2025 Nechápu smysl příspěvku. Pokud dám výpověď je to z mé strany definitivní a když si to rozmyslím, tak výpověď vezmu zpět, ale asi tam bude nějaká lhůta. A určitě 2 dny mě nevytrhnou. Premium Super+ ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Premium, CA modul Vsetín
Odesláno 22. února 2025 v 17:5822. úno 2025 @EvKajakou jste měla plánovanou pokračovací variantu? To vás teď pár dnů bez netu a pevné linky tolik rozhodí? Máte přesně k 24.2. objednané stejné služby jinde? Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 24. února 2025 v 07:0024. úno 2025 Centrum péče @EvKaPěkné ráno, mrzí mě, pokud došlo k nějakým nesrovnalostem při ukončení služeb 😞 Kolegové z výpovědního oddělení, kteří tyto požadavky řeší, komunikují se zákazníky pouze telefonicky a potvrzují v hovoru nejzazší termín, ke kterému bude nejpozději služba ukončená. Omlouvám se za případné komplikace s tím spojené 😞 Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.