Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Nedaří se mi nastavitnahrávání pořadů s poydějším datumem než 26.2.
Při pokusu o oynačení k nahrání hlásí... Chyba Nepodařilo se zarezervovat nahrávku. Zkuste to prosím znovu později. (WR1001)
Stejně tak sechová ve web prohlížeči i na setoboxu. Restart setoboxu ani modemu nepomáhá. Kapacitazaplnění uložiště na 60%

  • Basic
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@JT2025Pěkný den, ano, mám to stejně také u své TV, už jsem kolegy požádal o prověření a odstranění této chyby. Díky za nahlášení a omlouvám se za komplikace.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Mám už několik dnů stejný problém na STB TV Play (kód chyby je SAR1001), nedaří se nahrát ani pořad z 26. 2. večer.

 

Mimochodem, problémy s nahráváním  některých stanic i vyhledáváním .  televizních pořadů jsou stále i přes výměnu STB 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Play box
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

Plánování nahrávek jsme opravili.

@JT2025

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor

@Ondra - Vodafone 
Potvrzuji funguje, Děkuji

 

  • Basic
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

Znovu/stále je problém s nahráváním. V předchozích dnech některé pořady nahrát nešly, jiné (i později vysílané) ano, dnes se mi nepodařilo nastavit žádnou nahrávku na sobotu (8. 3.) ani na pátek. TV Play, chyba SAR1001.

 

Dříve, ani u prémiového STB, nebylo možné nastavit nahrávání sedm dnů dopředu (např. v pondělí na následující pondělí nebo - večer - pouze na dopoledne), mám dojem, že chybová hláška byla stejná.

 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Play box
  • Brno
Odesláno

Chtěl bych upřesnit, že nelze nastavit nahrávání pořadů od 7.2. večer (cca od 20:00) ani žádný pozdější (naposledy jsem zkoušel 3.2. ve 22:00).

Opravuji, spletl jsem si měsíc. Nahrávky nelze nastavit od 7.3. cca od 20:00 ani žádný pouzdější (naposledy jsem zkoušel 3.3. ve 22:00).

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Kladno
Odesláno
  • Centrum péče

Máte pravdu, kolegové už na to také přišli a řeší opravu. Omlouvám se za komplikace.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Zdá, že je porucha odstraněna, nahrávat nyní jde. Doufám, že to vydrží🙂.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Play box
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community