Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Mate tuseni, cim muze byt zpusobeno, ze prestane fungovat pripojeni zhruba po 5 minutach? Nelze se pak dopingat na GW ani napr na 8.8.8.8, nefunguje ani DHCP. Zkousel jsem posadit za modem Edimax router, W10 notebook a aktualne Debian NAS a neni to zadny rozdil. Modem sviti korektne, vsechno zelene, jen se pres nej nic nedostane. Po resetu nejdriv nahodi 192.168.100.1, pak po chvili UPC adresu, takze take korektne. Poslouchal jsem i tsharkem a po tech 5 minutach uz tam nic nechodi. Pomuze jen reset modemu. 

upresnuji, ze "tam nic nechodi" znamena, ze zadny router neodpovida. Odpovedi dava jen ARP, zrejme modem odpovida, na dotaz na Who has 12.34.56.78, posledni pridelenou adresu. Jinak nic, ani DNS, ani zadny IP protokol.

Odesláno

Mam od patku stejny problem a take modem EPC3208. Nejprve vypadaval kazdy cca paty ping na 8.8.8.8. Po restartu modemu, uz nefungovalo nic. Blika ledka ONLINE a nedostavam verejnou IP. Pouze IP modemu (192.168.100.1). Pak to chvili fungovalo, pak zas ne. Ted aktualne to jede cca 3 hodiny, ale prvni dve hodiny jsem mel max. rychlost presne 20M, mam ale objednano 200M. Mluvil jsem s technikem a chce mi vymenit modem. EPC3208 mam koupeny a uz je mimo zaruku, takze chce abych si koupil/pronajal novy. Nezda se mi, ale ze je problem v modemu...

Mam na pondeli objednaneho technika, nevite nekdo, kdy nejpozdeji mohu ten vyjezd zrusit? Pokud to uz pojede ok (dnes a zitra), tak nema cenu, aby jezdil. Technik byl objednan dnes.

 

Odesláno

Výjezd se dá zrušit před začátkem objednaného časového slotu. Například tedy když máte SC na pondělí 10-12, zrušit ho můžete v pondělí do 10h. Ale čím dříve, tím lépe. Je třeba počítat s tím, že nějakou chvíli bude trvat, než se dovoláte.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Skusil by som najprv iny napajaci adapter.. tie originalne su nespolahlive a casto odchadzaju.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno
1 minute ago, quadra2030 napsal:

Skusil by som najprv iny napajaci adapter.. tie originalne su nespolahlive a casto odchadzaju.

100% pravda. Originalni adapter uz davno shorel a vyhodil jistice. Takze ja uz mam jiny - u me to adapterem nebude.

Odesláno
před 22 hodinami, pista napsal:

Mam od patku stejny problem a take modem EPC3208. Nejprve vypadaval kazdy cca paty ping na 8.8.8.8. Po restartu modemu, uz nefungovalo nic. Blika ledka ONLINE a nedostavam verejnou IP. Pouze IP modemu (192.168.100.1). Pak to chvili fungovalo, pak zas ne. Ted aktualne to jede cca 3 hodiny, ale prvni dve hodiny jsem mel max. rychlost presne 20M, mam ale objednano 200M. Mluvil jsem s technikem a chce mi vymenit modem. EPC3208 mam koupeny a uz je mimo zaruku, takze chce abych si koupil/pronajal novy. Nezda se mi, ale ze je problem v modemu...

Mam na pondeli objednaneho technika, nevite nekdo, kdy nejpozdeji mohu ten vyjezd zrusit? Pokud to uz pojede ok (dnes a zitra), tak nema cenu, aby jezdil. Technik byl objednan dnes.

 

Nemyslím, ze máme stejný problém. Me naopak po restartu modem vždy funguje, po chvíli ale přestane gateway odpovídat a nechodí nic do internetu a z nej. Jakoby tam byl třeba QoS, který me urizne. Ale to by snad GW odpovídala. 

Nedostávám ale ani IP z modemu, ani 192. ani nic jiného. Ale neznám tuto technologii, jestli by mi měl dat IP modem, v dhcp.lease je už pak jiný DHCP server.

Odesláno

Tak asi je to vada modemu, protože jsem pustil ping na vnitřní adresu 192.168.100.1 a po chvíli se stalo

64 bytes from 192.168.100.1: icmp_seq=2982 ttl=64 time=0.422 ms
64 bytes from 192.168.100.1: icmp_seq=2983 ttl=64 time=5.29 ms
64 bytes from 192.168.100.1: icmp_seq=2984 ttl=64 time=0.701 ms
64 bytes from 192.168.100.1: icmp_seq=2985 ttl=64 time=0.618 ms
From 78.45.1.96 icmp_seq=3006 Destination Host Unreachable
From 78.45.1.96 icmp_seq=3008 Destination Host Unreachable
From 78.45.1.96 icmp_seq=3009 Destination Host Unreachable
From 78.45.1.96 icmp_seq=3012 Destination Host Unreachable
From 78.45.1.96 icmp_seq=3014 Destination Host Unreachable

linka

[NEIGH]78.45.1.1 dev eth0 lladdr 00:01:5c:79:02:46 STALE
[NEIGH]78.45.1.1 dev eth0 lladdr 00:01:5c:79:02:46 REACHABLE
[NEIGH]78.45.1.1 dev eth0 lladdr 00:01:5c:79:02:46 STALE
[NEIGH]78.45.1.1 dev eth0 lladdr 00:01:5c:79:02:46 REACHABLE
[NEIGH]78.45.1.1 dev eth0 lladdr 00:01:5c:79:02:46 STALE
[NEIGH]78.45.1.1 dev eth0 lladdr 00:01:5c:79:02:46 REACHABLE
[NEIGH]78.45.1.1 dev eth0 lladdr 00:01:5c:79:02:46 STALE
[NEIGH]78.45.1.1 dev eth0  FAILED
[NEIGH]78.45.1.1 dev eth0  INCOMPLETE
[NEIGH]78.45.1.1 dev eth0  FAILED
[NEIGH]78.45.1.1 dev eth0  FAILED
[NEIGH]78.45.1.1 dev eth0  FAILED
[NEIGH]78.45.1.1 dev eth0  FAILED

Takže modem zhasne kompletně, nejen na vnějším, ale i na vnitřním rozhraní.

Odesláno

Jeste by bylo dobre se v modemu podivat na urovne signalu, kdyztak to hodte take sem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
V 12/9/2017 at 21:29, quadra2030 napsal:

Skusil by som najprv iny napajaci adapter.. tie originalne su nespolahlive a casto odchadzaju.

Tak už jsem si pořídil EPC3925, ale abych otestoval úplně všechno, tak jsem dal na Vaši radu a vyměnil zatím jen zdroj. Včera celý večer modem vydržel, ale je pravda, že jsem byl jen na tabletu.

Ten starý zdroj byl horký a při zapojení modemu na něm vždy pohasla LED, celkem o dost (třeba o polovinu). Nedává ale smysl, že by kvůli zdroji celý modem svítil, ale po 5+ minutách přestal routovat, resp. bridgovat.

Teď jsem každopádně 2 dny pryč, tak ještě dám vědět, jak to nakonec dopadlo.

Úrovně signálu postnu.

Odesláno

No, nedostatečné napájení umí udělat divy. Například sem zažil notebook, kde vadná baterie dělala problémy s touchpadem a klávesnicí.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community