Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím. Jen malá zkušenost. Synovi v cca 3:50 někdo vlezl na účet a objendal si eSIM a tím pádem zneaktivnil jeho SIM v telefonu. Problém ale je ten, že na přihlášení používám dvoufaktorové ověření a autorizační SMS chodí na můj telefon. I tak si tam někdo založil administrátorský účet. Přihlásil jsem se na portál a eSIM i účet odstranil. cca 7 hodin ráno. Znovu jsem zkoušel zda funguje dvoufaktorové přihlášení a bez něj to prostě nejde. Zkoušel jsem i jako "nějaký" anonym zažádat o změnu hesla atd a bez úspěchu. Bez dvoufaktoru smůla a nešlo se přihlásit. V cca 10 hodin dopoledne na účtu znovu založen nějaký administrátorský profil, který jsem znovu odstranil. Situaci jsem řešil na lince Vodafone a dostavil se na pobočku kvůli ověření atd. Momentálně jakékoliv služby bohužel nedostupné :-(. Toto berte spíš jako info aby se případně posílila bezpečnost na straně Vodafone, jelikož nevím co víc bychom měli udělat a to i přes to, že se jedná o předplacenou kartu

  • -
  • Basic
  • -
  • -
  • Děčín
Odesláno
  • Centrum péče

@casperpHezký den, doporučuji ověřit, zda máte nejen unikátní heslo pro e-mailové přihlašování, ale také číselné heslo, které slouží pro komunikaci s operátorem. Toto jsou v kombinaci s dalšími faktory věci, kde bývá nejčastěji příčina.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

No pokud někdo "cizí" obchází dvoufaktorovou autentifikaci a dokáže si objednat např. eSIM, tak je to pro VF docela smutný příběh.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

No ono je dvoufaktorové ověřování pouze pro aplikace a web. Při telefonickém kontaktu se identifikuješ znalostí PINu, jak psal Ondra

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Ve zmíněných 03:50 by se na Vodafone lince nikdo eSIMky asi nedočkal, nebo? 

Nebo to chce u vyzvednutí eSIM administrátoský PIN i na webu/v aplikaci? 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

Nemůžu se vyjadřovat k té konkrétní situaci, tu neznám, ze zkušenosti však vím, že prakticky vždy je příčinou podobného typu podvodu slabé heslo (jednoduché, opakovaně používané apod.) a v kombinaci s dalšími podvodnými technikami je pak toto slabým článkem... 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Ale furt je to na vaši straně jak si někdo může registrovat email na můj účet když tam mám svůj mluvím z vlastní zkušenosti platby bez porvrzeni nechápu hacker objedná vaše nezabezpečený služby vy s tím uděláte prd a pak mi napíšete ze jsem mel slabé heslo přitom to bylo administrátorské heslo prez který se přihlašoval víte kolik mam všude účtu jak si to můžu pamatovat ze zrovna u vás jsou idiotský 2hesla a ještě arogantní ženská na lince ze to proste musím zaplatit nepříjemná neřekla mi k tomu ani podrobnosti takže vám moc děkuji vodafone 

  • Basic
  • Basic+
  • Základní
  • Vodafone Gigacube
  • Osek
Odesláno

@ZszaczNapříklad ten email, pod kterým byla registrace je součástí minimálně 7 úniků dat či velkých kolekcí. V některých těch datech bude k emailu i telefon. Ve většině je heslo. Pak už jen stačí vědomost, že většina lidí používá stejné heslo všude a zadá robotovi, aby se zkusil přihlásit s touto kombinací všude možně. Doporučení za mě – používat rozdílná idiotská hesla u věcí, které mohou mít vliv na mé peníze a citlivá data. V opačném případě se smířit s tím, že se takové věci mohou stát, dokonce mohu přijít o komplet online identitu. Jak se někdo dostane k emailu, tak většinou všechno, kde je veden jako registrační je naservírováno na stříbrném podnose. 

U platební karty se pojištění také nevztahují na případy, kdy byl k potvrzení použit PIN.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

No ano, používání silných hesel je potřeba. Ale nezapomínejme na těch minimálně 7 úniků dat jak zmiňuješ. Tam bych hledal grunt, z kterého potom tyjí podloudníci. Ostatně, je-li to s těmi úniky dat doopravdy tak jak píšeš, tak by mě zajímalo, kdo je za to odpovědný a jak to vlastník - správce dat vyřešil s těmi, které přivedl do takovéto situace.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Klíčenka, unikátní hesla a ideálně k tomu nějaký další faktor. Doba je zlá, Kamile 🙂

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community